Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19451 článků.

icon Kdo chce získat kontakty, musí nabídnout pomoc

29.12.2011 

Smyslem networkingu je navázat kontakt s lidmi, kteří nám mohou zajistit obchodní příležitosti, dobré reference nebo další kontakty. Zá…

Co očekávají zaměstnanci od interní komunikace?

29.12.2011 

Ať už vaši zaměstnanci pracují v kancelářích, výrobních halách nebo kdekoli jinde, mají jeden společný základní požadavek…

icon Jaké je vaše téma pro rok 2012?

28.12.2011 

Nadcházející konec roku je ideální příležitostí k úvaze o tom, čeho jsme letos dosáhli a jakým směrem se budeme ubírat d&…

Článek v rámci předplatného icon Opravdu potřebujete rozeslat tiskovou zprávu?

28.12.2011 

Kvalitní seznamy novinářů vytváří generaci líných lidí z PR. Nejde totiž jen o to je všechny obeslat a přesvědčovat, aby zrovna vaši zpr&…

Jak dokážete angažovat své zaměstnance?

27.12.2011 

Klíčovou roli v angažovanosti zaměstnanců hrají jejich manažeři. Pokud sami nejsou angažovaní, vytvářejí strnulé pracoviště, které se nejen…

icon New Year resolution at work: Stay realistic

23.12.2011 

Všichni jsme se setkali s dlouhodobými cíli. Určitě mají své uplatnění, ale nezapomínejte na výhody krátkodobých plánů, d&…

Kouč není šaman aneb 10 mýtů o koučinku

22.12.2011 

Koučink dnes patří k nejpopulárnějším metodám rozvoje zaměstnanců. Přesto stále panují nejasnosti o tom, co přesně koučink obnáš&…

Článek v rámci předplatného LEAN production je cíl, KAIZEN je cesta

22.12.2011 

„Češi mají v genech něco ze Švejka. Takže když se vytvoří standard, tak jsou mistry v tom, jak ho obcházet. Stejně tak jsou mistry v operativn&…

icon Jak překonat konkurenci v průběhu prodeje

21.12.2011 

Nikdo si něco nekoupí, aniž by byl přesvědčen, že jim to nějak prospěje. Pokud jste po skončení prezentace nechali potenciálního zákazníka takto přesvědčen&…

icon Rychlokurz řízení problémových zaměstnanců

21.12.2011 

Ať už se jedná o notorické pozdní příchody nebo nepřátelský přístup k zákazníkům, zaměstnanci s takovým chováním…

Proč se bránit

21.12.2011  Martin Jelínek, manager Akademie EBMAS WT Praha

Pořád se najdou tací, kteří radí, že se nemá cenu bránit, protože se stejnak neubráníte, ať děláte co děláte. Já radím, abyste se bránili všemi prostředky a dovednostmi, kterých jste schopni.

icon Sundej kravatu, ušetříš energii

19.12.2011 

Zatímco na nás dopadá první sníh, jihoamerické Chile se chystá na třicetistupňová letní vedra. Tamní úřady proto vyzvaly…

Článek v rámci předplatného icon Jaký jste typ prodejce?

19.12.2011 

Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…

Práce na dálku je především komunikace

19.12.2011 

Zaměstnávání pracovníků na dálku je velmi atraktivní, vyžaduje však pečlivé plánování a přípravu, aby mohlo b&…

Článek v rámci předplatného icon 22 rad pro úspěšnější spolupráci PR a novinářů

16.12.2011 

Portál PR Daily upozornil, že lidé z PR často mluví trochu jiným jazykem než lidé z médií. Vybrali jsme pro vás 22 rad, které oddělen&…

Výpis 1071110725 z celkem 19451