Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19451 článků.

icon Čína aspiruje na největší bankovní trh

3.6.2011 

Čína by se do patnácti let (do roku 2026) mohla stát největším světovým bankovním trhem. Podle zprávy britského listu The Independent to…

icon Za spokojeným zákazníkem stojí spokojený zaměstnanec

2.6.2011 

Mnoho studií již potvrdilo, že spokojenost zákazníků hraje klíčovou roli v otázce zdraví a budoucího úspěchu firem. Spokojený zá…

icon Jak řídit narcistní osobnosti

2.6.2011 

Na amerických pracovištích přibývá narcistních osobností. Ve svém článku na serveru management-issues.com o tom píše…

icon Rozhovor s Jiřím Gavendou, vedoucím personalistiky ve společnosti Model Obaly

1.6.2011 

Model Obaly patří mezi největší společnosti v České republice specializující se na výrobu obalů. Je součástí švýcarské skupiny Model a své výrobní závody a obchodní zastoupení má v osmi evropských…

Jak na pohovory s interními kandidáty

31.5.2011 

V mnoha firmách probíhají pracovní pohovory s interními kandidáty spíše ze zdvořilosti než ze skutečného zájmu. Zaměstnavatel&…

Článek v rámci předplatného icon Marketingová lekce: Apokalypsa

31.5.2011 

Máte omezený rozpočet a úkolem je propagovat konec světa. Váš produkt navíc už několikrát byl na trhu a ještě nikdy to neklaplo. Ze všech stran se na potenciální zákazníky tlačí, že je to přece…

Jak řídit dobrovolnictví ve firmě

30.5.2011 

Rok 2011 je Evropským rokem dobrovolnictví, jehož cílem je oslavovat ty, kteří chtějí přispět potřebným, a podporovat dobrovolnictví na úrovni jednotlivců, organizací, států i celé Evropy. Velká…

Článek v rámci předplatného icon 4 rady, jak bez obav dokončit prodej

30.5.2011 

Každé prodejní jednání se dříve nebo později dostane do poslední fáze – uzavření obchodu. Právě ta budí největš&…

icon Vojenská lekce týmového leadershipu

27.5.2011 

Mechanismus úspěšného týmového leadershipu zahrnuje čtyři základní prvky pochopit vůdcovskou roli, udržet jednotu týmu, nebýt obětí podřízenosti a umět jednat s rozdíly. V článku pro server…

icon 5 rad, jak opakovaně prodávat stávajícím zákazníkům

27.5.2011 

Úspěch malých firem spočíval dříve především v šíření referencí (word-of-mouth) mezi jejich zákazníky. S …

icon Umíte komunikovat s novináři?

26.5.2011 

Každý manažer by měl znát alespoň základy oboustranně efektivní komunikace se zástupci médií. Článek na serveru BNET.com proto shrnul pět…

Delší dojíždění za prací, častější rozvod

26.5.2011 

Dojíždění za prací může přinášet zajímavé kariérní a finanční výhody. Pro mnohé je také lákavěj&…

Článek v rámci předplatného Průvodce syndromy zahraničních pracovníků

25.5.2011 

Odjezd jednoho člověka za prací do zahraničí může znamenat mnoho věcí pro mnoho lidí. Někdo si změnu prostředí užívá od první chvíle bez…

Ajťáci nejsou z jiného světa

25.5.2011  Rozhovor s Petrem Kaniou, ředitelem lidských zdrojů společnosti Ness Czech

Po studiu psychologie a historie na Masarykově Univerzitě v Brně pokračoval Petr Kania podnikovou ekonomií na Escuela Superior de Marketing y Administración a v roce 2008 absolvoval roční vzdělávací…

icon Základy řízení vzdálených pracovníků

25.5.2011 

Práce na dálku může být přínosem pro zaměstnavatele i zaměstnance. Klíčem ke spokojenosti a efektivitě práce na dálku je však správn&…

Výpis 1108611100 z celkem 19451