Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12956 článků.

Kdo měří, ten jede

13.1.2005 

Přestože je firmy zatím příliš efektivně nevyužívají, nástroje pro měření lidských zdrojů budou v blízké budoucnosti hrát důležitou roli ve snaze o dosahování strategických cílů. K tomuto závěru…

icon K čemu ISO 9001

12.1.2005 

Moderní obchodní prostředí si žádá společné standardy. Firmy proto implementují mezinárodní standardy kvality pod hlavičkou ISO. Mezinárodní organizace pro standardizaci vznikla v roce 1947 a od té…

Článek v rámci předplatného Jak předejít právním sporům se zaměstnanci

12.1.2005 

Povědomí o právních aspektech přijímacího procesu je důležité, ale základní znalosti celého pracovního práva jsou nutností. Následující klíčové body mějte na mysli vždy, když jednáte se stávajícím…

Bez plánování nejsou koláče

12.1.2005 

Nedávný průzkum mezi odborníky na lidské zdroje si posvítil na situace, které podkopávají výkonnost personalistů ve válce o talenty. Hledal klíčové problémy, kterým musí dnes personalisté čelit. Z…

Článek v rámci předplatného Jak dostat přidáno

11.1.2005 

Nikomu asi není příjemné žádat o zvýšení platu. Existují však situace, kdy dává smysl navštívit nadřízeného a říci mu, že možná máme pro firmu větší cenu. Takový postup je jediný správný, protože…

Článek v rámci předplatného Radost z práce není fráze

11.1.2005 

Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…

icon Reputace nad zlato

10.1.2005 

Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…

icon Jak se stát konzultantem

10.1.2005 

Ať už se člověk rozhodne působit na volné noze sám, nebo jej k tomu donutí okolnosti, bude to vyžadovat mnoho příprav a hlavně strategii. Lidé se specifickými obchodními zkušenostmi a znalostmi…

Článek v rámci předplatného Jak odstranit tři hlavní náborové chyby

10.1.2005 

Obvyklé novoroční předsevzetí náborových pracovníků má co do činění s přáním stát se lepším náborovým pracovníkem. Autorovým novoročním předsevzetím je jim s tímto přáním pomoci. Podle něj se téměř…

Řídím auto i šéfa

10.1.2005 

Proč se většina manažerských kurzů týká toho, jak efektivně řídit zaměstnance? Místo toho by se měly týkat toho, jak efektivně řídit svého nadřízeného. Jste si dobře vědomi potřeby efektivního řízení…

icon Mít hodně vztahů nebo mít kvalitní vztahy?

7.1.2005 

Technologie vám umožní být v kontaktu s velkým počtem lidí. Ale jak velký počet by to měl opravdu být? Měli byste se zaměřit na kvalitu nebo kvantitu pracovních vztahů? Na obojí, samozřejmě. Ale…

icon Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

6.1.2005 

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci chovají kontraproduktivně. Uniká jim zásadní smysl efektivního marketingového uvažování, kterým je…

Zaměstnanci ve vašem obývacím pokoji

6.1.2005 

Pracujete doma a přemýšlíte o přijetí zaměstnanců? Než umístíte svůj první inzerát, zkuste se zamyslet nad následujícími deseti body a zjistěte, zda jste skutečně připraveni přibrat další doma…

Mladý šéf versus starší zaměstnanci

6.1.2005 

Za celých 37 let své kariéry se Stephen Schechter zodpovídal vždy nadřízenému, který byl starší než on. Před rokem přijal nové místo jako vice prezident jedné PR společnosti v New Yorku, jejíž výkonný…

icon Tajemství lodních kapitánů

5.1.2005 

Šéfové, kteří řídí podnik od svého stolu, jsou možná dobrými koordinátory, ale špatnými vůdci. Dobří šéfové se přímo stýkají se zaměstnanci, neustále jim poskytují zpětnou vazbu, pozitivní i…

Výpis 1132611340 z celkem 12956