Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5308 článků.

Reportáž: Zažijte nevšední teambuilding v Praze. Hra Futurento spojuje minulost s budoucností

12.8.2019 

Nával emocí a adrenalinu, nevšední zážitek pro celou firmu, podpora a rozvoj týmové spolupráce. Právě to umí poskytnout nová originální hra Futurento. Obsahuje prvky zábavy všeho druhu, dokáže omámit…

Článek v rámci předplatného Neformálnost: Trend číslo jedna v současném HR

12.8.2019 

Poslání personalisty se za poslední desetiletí velmi proměnilo. Zatímco v minulosi personální oddělení hájilo výhradně zájmy dané firmy a řešilo pouze formální náležitosti práce jednotlivých…

Manažer v bahně aneb jak se připravit na krizi

8.8.2019 

V posledních letech společnosti investují do rozvoje zaměstnanců. Podporují vzdělávací aktivity, využívají se moderní způsoby vzdělávání, pracuje se systematicky tak, aby teorie byla přetavena v …

Článek v rámci předplatného icon Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

7.8.2019 

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často důvody, proč některé firmy dominují trhu a mohou si za své služby účtovat více, než jejich konkurenti. Vnímání prestiže vaší…

Jak poznáte, že vaši zaměstnanci přestávají být angažovaní

7.8.2019 

Zaměstnanci jsou nejdůležitější složkou aktivity firmy. Přijímají hodnoty a principy společnosti za vlastní. Je důležité si dát pozor na vykazující známky toho, kdy se pracovníci najednou přestanou…

icon Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (2/2)

6.8.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru PR či marketingové agentury pro vaši firmu. Celé je to ve výsledku o tom, aby vám pomohla získat nové klienty – tak se nyní…

Životopis k nalezení práce nestačí. Co dělat jiného?

5.8.2019 

Je neuvěřitelné, kolik lidí (bez ohledu na věk) posílá stovky životopisů a považuje to za jedinou „strategii”, jak sehnat práci. A co je výsledkem? Stres, frustrace, emocionální rozklad, možná i…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

31.7.2019 

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální jednání. Klienti se rádi emočně ztotožňují s produkty i firmami, a proto platí, že pokud jste schopni prezentovat váš produkt…

Pět nejlepších a nejhorších typů pracovního prostředí

29.7.2019 

Existují stovky různých charakteristik pracovního prostředí. Některé lze snadno změřit a kvantifikovat, například prostory, jiné nikoliv. To se týká pocitů, které zaměstnanci získávají na základě…

4 tipy, jak ve firmě udržet nadšení a smysl pro inovace

23.7.2019 

Každá firma chce být inovativní, chce být o krok napřed před konkurencí, chce reagovat na moderní trendy a vždy si udržet pozitivní a inovativní přístup, který tlačí celou firmu i její zaměstnance…

Článek v rámci předplatného Kandidát lhal v životopisu. Co teď?

18.7.2019 

Až 85 % zkušených náborových pracovníků se setkalo s tím, že kandidát lhal ve svém CV. Touha po vysněné práci jednoduše dožene některé kandidáty až k tomu, že si vymýšlejí o svých zkušenostech,…

Chcete-li spokojené a angažované zaměstnance, zajímejte se o jejich život

15.7.2019  Rozhovor s Kirsten Allegri-Williams, Chief Marketing Officer, SAP SuccessFactors

Kirsten má na starosti globální koncepci marketingové strategie společnosti a utváření korporátní pozice na trhu. Před nástupem do firmy vedla korporátní marketing pro SAP Ariba, kde modernizovala…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak přilákat a udržet mladé talenty

11.7.2019 

Jak oslovit mladé lidi, aby si ve svém oboru vybrali právě vaši firmu? Dávejte důraz na příběh firmy, její hodnoty, firemní kulturu a zpětnou vazbu stávajících zaměstnanců. Právě tím se můžete v…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Digitalizace zákaznického servisu Motivu P vnáší do vzdělávání nový rozměr

8.7.2019 

23 let na trhu, 500+ zákazníků, 1000+ školicích dní ročně, 20 zaměstnanců, 20 lektorů a 20 assessorů. To jsou čísla, která charakterizují vzdělávací Agenturu MotivP zastávající dnes už pevné místo na…

Výpis 11411155 z celkem 5308