Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.

icon Prodávat musíte hodnotu, ne cenu

20.6.2016 

Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši zákazníci totiž kupují to, co nabízíte, proto že, očekávají určitou hodnotu, které by se jim bez vaší služby nebo produktu…

icon Mühlfeit versus Kadlec o akvizici sociální sítě LinkedIn společností Microsoft

17.6.2016 

Microsoft kupuje LinkedIn za 630 miliard korun. Jedná se o největší akvizici Microsoftu vůbec a rozhodně o velmi významnou akvizici na poli sociálních sítí. Síť se 433 milióny uživatelů by si měla…

icon Opakování, matka moudrosti

17.6.2016 

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které napomáhají k úspěšnému obchodování. Pojem staronové proto, že jsem se něco naučil, pak jsem to…

icon 7 důvodů, proč váš web potřebuje předělat

16.6.2016 

Internet je plný webových prezentací různých kvalit. Od té nejlepší až po tu nejhorší. Nezáleží na tom, jak velký důraz dáváte na prezentaci vaší firmy na internetu. Váš web by měl být…

Průměrné mzdy v Česku – 1. čtvrtletí 2016

15.6.2016 

Růst zaměstnanosti v České republice pokračuje. Zároveň však začíná postupně narážet na své limity, především na nedostatek volné pracovní síly. 1. čtvrtletí letošního roku ukázalo, že firmy jsou…

Článek v rámci předplatného icon Společnost Monster Worldwide koupila aplikaci Jobr

14.6.2016 

Společnost Monster Worldwide koupila startup stojící za aplikací Jobr, často označovanou za Tinder pro zaměstnání. Ta umožňuje zájemcům o práci rychlé přijetí nebo odmítnutí pracovní nabídky. Monster…

icon Na Manhattanu občas padají mrakodrapy

14.6.2016 

Když jsem poprvé navštívil Big Apple, stála ještě dvojčata na svém místě. Když jsem tuto pulzující část New Yorku opouštěl naposledy, což bylo loni na podzim, stála hned vedle Ground Zero už budova…

Článek v rámci předplatného icon Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

14.6.2016 

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je na 100 procent v pořádku a správně a ignorují signály o tom, že zákazník má o některých věcech…

Článek v rámci předplatného Nejlepší zprávu o CSR aktivitách ve střední Evropě má Plzeňský Prazdroj

14.6.2016 

Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje, převzala na Evropském ekonomickém kongresu v polských Katowicích cenu Green Frog Award. Toto ocenění uděluje…

Článek v rámci předplatného icon Jak konkurovat marketingu velkých korporací?

13.6.2016 

Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou řadu potenciálních klientů. Otázka, před kterou jsou ale tyto podniky postaveny, zní: Jak může malá…

icon Vaše značka a udržení zákazníků: Na očekáváních záleží

13.6.2016 

Americký řetězec velkých diskontních obchodů WalMart, který je známý svým důrazem na levnější zboží, nedávno zažil pád ceny akcií poté, co se rozhodl zřídit vlastní lékárny a obchody s potravinami.…

icon Pohoda, klídek, spolupráce

10.6.2016 

Kolegy si většinou nevyberete a nadřízené už vůbec ne. Vztahy na pracovišti proto zdaleka nemusejí být stejné jako vztahy s rodinou a přáteli. Zároveň však není nutné, abyste se snažili dosáhnout…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství prodejního úspěchu? Zeptejte se sami sebe, co a proč kupujete

8.6.2016 

Prodejní teorie a obchodní tipy (ať už publikované na tomto webu nebo kdekoliv jinde) mají všeobecnou platnost pouze do určité míry, protože každý prodejce má svůj vlastní prodejní styl, který…

icon Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

7.6.2016 

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání. Jak tedy získat zákazníka, pokud je naše nabídka velmi podobná konkurenci? Odpovědí je lidský přístup.

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nebýt „otravným“ prodejcem

7.6.2016 

Ruku na srdce, jsou prodejci a prodejci. Moderní obchodní profesionál je člověk, který umí rozpoznávat příležitosti, naslouchat klientům, efektivně analyzovat jejich potřeby a ve spolupráci se…

Výpis 11561170 z celkem 3029