Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon Ludvík Filip v Management TV: Vyšší obrat není ekvivalentem zvyšování efektivity

Audio  4.7.2016 

Ludvík Filip prošel během své kariéry řadou pozic ve firmách na všech úrovních od dělníka až po ředitele. V současnosti působí jako lektor, poradce, konzultant a auditor a zároveň je také držitelem…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních tipů určených telefonním prodejcům

1.7.2016 

Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům není ta nejefektivnější metoda prodeje. Přesto má však v prodeji stále své místo a začínající prodejce se v ní může naučit…

icon Komu patří budoucnost

30.6.2016 

Druhá dekáda 21. století je drtivým nástupem nových technologií. Světlo světa spatřují projekty, které jsou z oblasti snů a nejbujnější fantazie. Tradiční se mění ve staré, místa lídrů zaujímají…

icon V čem jezdí evropští manažeři?

28.6.2016 

Mezi nejčastější manažerské benefity patří automobil. Ten musí být dostatečně reprezentativní, zároveň však také bezpečný a pohodlný. Pojďte se spolu s námi podívat, čím dnes jezdí evropští manažeři.…

Článek v rámci předplatného icon Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

24.6.2016 

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence udržovat za každou cenu status quo. Nic nedělat je mnohdy pohodlnější, než dobrovolně prodělávat proces…

Článek v rámci předplatného icon Opravdu má dobrá prezentace být krátká?

20.6.2016 

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace krátké a stručné, nezahrnujte potenciálního klienta přílišným množstvím informací. Vzhledem ke schopnosti lidí udržet…

icon Prodávat musíte hodnotu, ne cenu

20.6.2016 

Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši zákazníci totiž kupují to, co nabízíte, proto že, očekávají určitou hodnotu, které by se jim bez vaší služby nebo produktu…

icon Mühlfeit versus Kadlec o akvizici sociální sítě LinkedIn společností Microsoft

17.6.2016 

Microsoft kupuje LinkedIn za 630 miliard korun. Jedná se o největší akvizici Microsoftu vůbec a rozhodně o velmi významnou akvizici na poli sociálních sítí. Síť se 433 milióny uživatelů by si měla…

icon Opakování, matka moudrosti

17.6.2016 

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které napomáhají k úspěšnému obchodování. Pojem staronové proto, že jsem se něco naučil, pak jsem to…

icon 7 důvodů, proč váš web potřebuje předělat

16.6.2016 

Internet je plný webových prezentací různých kvalit. Od té nejlepší až po tu nejhorší. Nezáleží na tom, jak velký důraz dáváte na prezentaci vaší firmy na internetu. Váš web by měl být…

Průměrné mzdy v Česku – 1. čtvrtletí 2016

15.6.2016 

Růst zaměstnanosti v České republice pokračuje. Zároveň však začíná postupně narážet na své limity, především na nedostatek volné pracovní síly. 1. čtvrtletí letošního roku ukázalo, že firmy jsou…

Článek v rámci předplatného icon Společnost Monster Worldwide koupila aplikaci Jobr

14.6.2016 

Společnost Monster Worldwide koupila startup stojící za aplikací Jobr, často označovanou za Tinder pro zaměstnání. Ta umožňuje zájemcům o práci rychlé přijetí nebo odmítnutí pracovní nabídky. Monster…

icon Na Manhattanu občas padají mrakodrapy

14.6.2016 

Když jsem poprvé navštívil Big Apple, stála ještě dvojčata na svém místě. Když jsem tuto pulzující část New Yorku opouštěl naposledy, což bylo loni na podzim, stála hned vedle Ground Zero už budova…

Článek v rámci předplatného Nejlepší zprávu o CSR aktivitách ve střední Evropě má Plzeňský Prazdroj

14.6.2016 

Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje, převzala na Evropském ekonomickém kongresu v polských Katowicích cenu Green Frog Award. Toto ocenění uděluje…

Článek v rámci předplatného icon Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

14.6.2016 

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je na 100 procent v pořádku a správně a ignorují signály o tom, že zákazník má o některých věcech…

Výpis 11711185 z celkem 3050