Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12934 článků.

Etika je věcí celé společnosti

6.3.2003 

Když člověk úspěšně rozjede svou kariéru v oblasti obchodu, znamená to snad, že by měl opustit dosavadní etické zásady? To jistě ne. Dost výmluvně o tom hovoří loňské skandály a krachy významných…

icon Koučing ve stylu pronášení přípitků

5.3.2003 

Jedním ze způsobů, jak zlepšit pracovní výkonnost je bezesporu koučing. Článek, jehož autor se v oblasti školení a motivace personálu úspěšně pohybuje již 22 let, předkládá jednoduchý způsob…

Když zaměstnanci nestíhají...

5.3.2003 

Nadřízení, především v menších podnicích, si často stěžují, že jejich zaměstnanci nedokážou odevzdat svou práci v termínu a že si neumí lépe naplánovat svůj čas. Existuje nějaký způsob, jak si s touto…

icon Jak úspěšně hasit konflikty na pracovišti

4.3.2003 

Zejména u malých a středních firem je manažer tím, kdo je odpovědný za vytváření příjemného pracovního klimatu. Když se v takové malé firmě strhne hádka nebo dojde k jinému konfliktu, má to na…

Proč jsou ženy v práci spokojenější

4.3.2003 

Ženy jsou v zaměstnání stále méně placeny a zastávají nižší funkce než muži, jak ovšem prokázala studie britského deníku The Times, jsou také v práci spokojenější a méně stresované. Nejspokojenější…

Rodina a práce v programech zaměstnaneckých výhod

4.3.2003 

Firmy si dnes stále více uvědomují nutnost poskytování zaměstnaneckých výhod, které pracovníkům pomohou lépe vyvážit jejich pracovní a osobní životy. Znamená to pro ně nábor a udržení největších…

Zaměstnanec - člověk mobilní

3.3.2003 

Mnoho zaměstnavatelů se domnívá, že když dají svým zaměstnancům služební mobilní telefon, musí být tito vždy na příjmu a k dispozici. Zaměstnanci, kteří si dovolí mobil vypnout, jsou navíc v práci…

Článek v rámci předplatného Vratký žebříček kariéry

3.3.2003 

Člověk, který úspěšně zakotví jako zaměstnanec ve vysněné firmě, si za nějaký čas začne klást otázku, jak se v kariéře dostat dále (případně výše). Autorka článku uvádí několik strategií, kterých je…

icon Emoce jsou základ

3.3.2003 

Emoční inteligence je tématem, o kterém se ve světě managementu hovoří stále více a důkladněji. Nedávná britská studie například potvrdila, že kontrola a příkazy rozhodně nestačí k tomu, aby byl…

Článek v rámci předplatného Umění kontroly referencí

28.2.2003 

Efektivní kontrola referencí, které žadatelé uvádějí ve svých životopisech vyžaduje více, než rutinní obtelefonování uvedených míst a osob. Vynaložené úsilí se však vyplatí. V přijímacím procesu není…

Článek v rámci předplatného V jednoduchosti je krása

28.2.2003 

Motivace prostřednictvím incentiv se používá především k tomu, aby si manažeři udrželi své zaměstnance a aby tito zaměstnanci byli se svou prací spokojeni. Oddělení HR však celou situaci někdy…

icon Jak postavit znalostní lešení

27.2.2003 

Většině manažerů jistě není neznámý psychologický model hierarchie potřeb, který v roce 1943 vytvořil Abraham Maslow. Podstatou modelu není nic jiného než to, že existuje pět úrovní lidských potřeb,…

Článek v rámci předplatného Pracovní posudek

27.2.2003 

Někomu může spojení pracovní posudek připomínat totalitní minulost, správný pracovní posudek od správné osoby však lidem pomáhá i dnes otevřít dveře do nového zaměstnání. U přijímacího pohovoru…

icon Aby se tým neunudil

27.2.2003 

I nejlepší vůdci a členové pracovních týmů potřebují občas změnu, něco nového. Dosahování optimálních výkonnostních výsledků vyžaduje pravidelný čas na načerpání nové energie. V opačném případě…

icon Žabomyší válka, aneb Potřebujete ve firmě prostředníka?

26.2.2003 

Vzrůstající stres na pracovišti může vyústit ve spory mezi spolupracovníky a nadřízenými. Jednou z málo známých metod řešení těchto konfliktů je jmenování prostředníka, který se podílí na řešení…

Výpis 1221112225 z celkem 12934