Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

17.8.2020 

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit…

icon Proč Data Science není exaktní věda?

12.8.2020 

Organizace se snaží adoptovat Data Science s cílem získat relevantnější odpovědi na komplexnější otázky svého podnikání. Tyto odpovědi však nejsou absolutní. Proč?

icon Aktivní naslouchání není o vás, je o druhé osobě

11.8.2020 

Naslouchání se zdá být umírajícím uměním. Moderní společnost je rychlá a hlučná, s televizí, podcasty, webovými seriály a dalšími médii, které o naši pozornost soutěží. Naše společnost je tak rychlá,…

Druhý ročník showcase technologií ve firemním vzdělávání LEARN & TECH 2020 se uskuteční na podzim v Praze

10.8.2020 

Již druhý ročník akce zaměřené na představení technologických řešení pro oblast firemního vzdělávání se letos uskuteční na podzim v Praze, konkrétně 24. 9. 2020 v prostorách Konferenčního centra…

Angličtina s jazykovou školou LITE: Užitečné anglické zkratky

10.8.2020 

Setkáváte se při čtení anglických textů s různými anglickými zkratkami, avšak nejste si jisti jejich přesným významem? Ve spolupráci s jazykovou školou LITE jsme pro vás připravili praktický seznam…

icon Připravte vašemu publiku interaktivní webinář, na který jen tak nezapomene

7.8.2020 

Stačí pár drobných úprav v projevu a můžete vašimi online prezentačními schopnostmi zapůsobit na spolupracovníky, klienty i investory.

Článek v rámci předplatného icon Osobnost headhuntera je nepostradatelná, žádný stroj nezjistí informaci emočního charakteru nebo projevy chování

Audio  3.8.2020 

Martin Kučera se již od roku 1998 pohybuje v HR oblasti, především v headhuntingu/recruitmentu, vzdělávání a konzultantské činnosti. Posledních 7 let pak působí jako Managing partner a HR consultant…

Článek v rámci předplatného icon Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

30.7.2020 

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než kdy jindy. To však neznamená, že skutečně rozumí tomu, co tito zákazníci potřebují nebo ví, jak jim…

Článek v rámci předplatného Nebojte se říct si na pohovoru o vyšší ohodnocení

30.7.2020 

Chcete-li získat požadované ohodnocení, musíte položit základy ještě předtím, než dorazíte k jednacímu stolu. Přečtěte si rychlého průvodce krok za krokem.

icon Studie: Síla empatie ve vývoji produktů

30.7.2020 

Jakou příchuť bramborových lupínků byste vyrobili a jak byste tento produkt nazvali, pokud byste jej chtěli prodat výhradně těhotným ženám? Zohlednění pocitů koncového uživatele je účinným nástrojem…

icon Mezi malými podniky posiluje duch komunity

29.7.2020 

Ke všem výzvám a nejistotám, které koronavirus přinesl na trhy, se přidalo i něco jiného, mnohem pozitivnějšího. Mezi podnikateli posiluje duch komunity a smysl pro společnou věc.

icon Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

28.7.2020 

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná doba na nějakou selekci vašich klientů. Položte si však otázku: Nestojí vás někteří klienti spíše…

icon Zvažujete nahradit některé pozice externisty? Nepodceňte organizační systém

24.7.2020 

Není žádným překvapením, že mnoho podniků nyní přechází na externí pracovní sílu, aby optimalizovalo své náklady. Spolupráce s externisty a smluvními partnery však není nikdy bezproblémová, vyžaduje…

Zúčastněte se webináře zdarma a naučte se triky pro online prezentování

23.7.2020 

Bylo pro vás snadné v posledních měsících pracovat, komunikovat a prezentovat online? V rámci práce na dálku se museli i manažeři a personalisté spolehnout na technologie a online připojení. Jak…

Nová doba přináší i nové hrozby pro zaměstnavatele

23.7.2020 

Práce zaměstnanců na dálku zvyšuje firemní rizika, jako jsou podvody či únik důvěrných informací. Firmy by se proto měly dodatečně zajistit a nastavit systém, který jim pomůže rizika minimalizovat.

Výpis 12161230 z celkem 7606