Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16757 článků.

Jak měřit výkon náboráře?

28.3.2008 

Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu. Znějakého důvodu však nebývá úspěch náborářů měřen stejným způsobem. Možná, že je to tím, že je tato…

icon Delegování vám úsměv zachrání

27.3.2008 

Delegování úkolů je oblastí, která dělá řadě manažerů problémy. Pokud však chce manažer uspět a podávat dobré výkony, měl by rozumět výhodám delegování a umět je využít.- Delegování vám umožní…

icon V jednoduchosti je management

27.3.2008 

Většina toho, co manažer dělá, se dá dělat jednodušeji a tím i efektivněji. Kde ale začít? Můžete začít tím, že budete komunikovat jednodušším jazykem, slovem i písmem. Pak si také uvědomte, že…

Článek v rámci předplatného Otázku na slabiny využijte ve svůj prospěch

27.3.2008 

Při pracovním pohovoru se tazatelé snaží zjistit i to, jaké jsou vaše slabé stránky. V situaci, kdy se snažíte co nejvíc zapůsobit, to pro vás může být extrémní zkouška.Na tuto otázku se však může…

icon Úspěch školení záleží na třech jednoduchých prvcích

27.3.2008 

Vítězové letošní Top 125 voblasti školení sdílí tři priority, které jsou často odmítnuty zjiných školících programů jako klišé. Patří však mezi nutné faktory pro úspěch, jak to potvrdila studie, které…

Práce z domova snižuje stres, ale...

26.3.2008 

Práce z domova snižuje stres zaměstnanců, ale vede k obavám o další rozvoj jejich kariéry. Vyplývá to z výzkumu 749 manažerů, který provedla britská Durham Business School. Zaměstnanci, kteří pracují…

Článek v rámci předplatného Vše, co jste kdy chtěli udělat kolegovi, ale báli jste se začít

26.3.2008 

Nemusíte čekat na Apríla nebo narozeniny kolegy, abyste si z něj mohli vystřelit. Apríl se však nyní přímo nabízí. Žertíky na pracovišti se ve světě staly velmi populárními, o čemž svědčí i to, že…

icon Nový manažer se musí nejprve zaměřit na zaměstnance

26.3.2008 

Ze zaměstnance manažerem. Tři klíčové věci pomohou tento přechod zvládnout.To, že jste byli nejlepší zaměstnanec, ještě neznamená, že budete nejlepší manažer. Organizace často podporují silné…

Článek v rámci předplatného Jak vést pohovor s top uchazeči

26.3.2008 

U top uchazečů by měl pohovor vypadat jinak než u ostatních. Není o tom prodat pozici, okouzlit, nebo je prostě ukecat. Využijte pohovor tak, aby se uchazeč musel prodat vám. Je docela snadné…

Článek v rámci předplatného Motivace zaměstnanců po propouštění

25.3.2008 

Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti outplacementu, poradenství a vyplatil odstupné. Pro odcházející zaměstnance jste tedy udělali vše, co bylo…

Při vyjednávání je důležitá strategie a pevné nervy

25.3.2008 

Vyjednávání není v žádném případě magie. Kromě toho, že má přesně určená pravidla, obsahuje i určitou dávku hravosti. Při vyjednávání je nejlepší odpovědět protiotázkou.Musíte si hlavně určit jasný…

icon S KidZui mohou děti bezpečně surfovat

25.3.2008 

Internet představuje pro rodiče dilema na jedné straně nabízí pro děti možnost přístupu k zajímavým stránkám a zábavě a na druhé nebezpečí nevhodného obsahu a komunikace s neznámými lidmi.Existují…

Britové více věří koučování

21.3.2008 

Britští zaměstnavatelé stále více podporují vzdělávání zaměstnanců, aby podpořili jejich výkonnost. Dokládá to aktuální výzkum Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD), který ukázal, že sedm z…

icon Získejte, co chcete

21.3.2008 

Existuje mnoho způsobů, jak někoho přimět, aby dělal to, co chcete. Můžete křičet a zastrašovat, prosit i být milí. Je to však velmi náročné umění. Článek přináší deset doporučení.- Kdo to řídí?…

icon Deset vůdcovských kvalit

21.3.2008 

Vůdcovství můžeme definovat jako schopnost přimět druhé, aby nás následovali. Organizace potřebují vůdce na všech svých úrovních. Důležité je vědět, že vůdce můžete najít a vychovávat, budete-li…

Výpis 1254112555 z celkem 16757