Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16757 článků.

icon Jaký spoleh je skutečně na vaše zaměstnance?

21.3.2008 

Ve velkých zahraničních firmách se rozjíždějí zajímavé programy. Jedním znich je ten, kdy zaměstnanec přivede do firmy svého známého, za něhož ručí a za jehož příchod dostane prémie. Pokud se nový…

icon Prezentace krok po kroku

20.3.2008 

Schopnost předvést dobrou prezentaci může zlepšit vaši pozici a zvýšit váš vliv. Připomeňme si proto základní pravidla efektivní prezentace.- Připravte se duševně připomeňte si, že máte dobrou…

Tři kroky k lepšímu naslouchání

20.3.2008 

Umění komunikace je zásadní pro poskytování služeb zákazníkům, spolupráci s dodavateli, vyjednávání kontraktů, podporu týmové práce, řešení konfliktů atd. Důležité je vědět, že komunikace je…

Článek v rámci předplatného icon Stěžují si vaši zákazníci? Buďte rádi

20.3.2008 

Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené zákazníky, aniž byto byla pravda. Pokud se kromě zákazníků bojí stěžovat i zaměstnanci, bankrot může být velmi blízko. Stížnosti…

Vystresovaní nemusíte být jen z množství práce

20.3.2008 

Stres se stal vaším každodenním kolegou? Pak pozor na to, abyste si na něho příliš nezvykli. Stres působí velmi špatně na celý váš organismus, proto je dobré ho odbourat. První krok je uvědomění si…

Co jsou strategické lidské zdroje?

19.3.2008 

Co pro manažery lidských zdrojů skutečně znamená pojem strategické HR? Na tuto otázku hledala odpověď studie americké poradenské společnosti EquaTerra a odborného časopisu Human Resource Executive.…

icon Desatero proti spamu

19.3.2008 

Spam je faktickou součástí internetového života. Statistiky uvádějí, že tvoří až 80 procent všech e-mailů. Článek nabízí deset praktických tipů, jak se vyhnout spamu.- Neuvádějte svou e-mailovou…

icon Asijští šéfové mají svá specifika

19.3.2008 

O asijských šéfech je známé, že jsou velmi pracovití a plné nasazení očekávají i od svých českých kolegů. Zároveň jsou také velmi nedůvěřiví. Tuto nedůvěru by si však Češi neměli brát osobně, získat…

Článek v rámci předplatného icon Pedagogická praxe na pracovišti je stále nutná

19.3.2008 

Většina problémů, které mají firmy, jsou problémy s lidmi vzdorují, neposlouchají. Přestože jsou všichni lidé ve firmách dospělí, často nutí své nadřízené, aby s nimi jednali jako pedagog s dětmi.…

Článek v rámci předplatného Kam zmizel syndrom karpálního tunelu?

18.3.2008 

Na začátku devadesátých let bylo běžné, že každý vytížený manažer trpěl syndromem karpálního tunelu. V posledních letech je však tato diagnóza spíše výjimečná. Jak to?Syndrom karpálního tunelu…

icon Nebojte se zaměstnanci říct, že dělá něco špatně, nebo se zblázníte

17.3.2008 

Máte problémy se svými zaměstnanci, ale raději nic neříkáte a necháváte v sobě vařit vztek? Pak věřte, že jednoho dne to nevydržíte a vaši zaměstnanci budou velmi překvapení, jak dokážete vybuchnout.…

Článek v rámci předplatného icon Manažeři si svůj styl musejí hledat

17.3.2008 

Pokud jste se stali novým šéfem, jistě vás trápí otázka, jak si co nejlépe vypěstovat skvělý styl řízení. Jediným z osvědčených řešení je vyzkoušet si několik stylů a zjistit, co funguje.Určitě už…

Článek v rámci předplatného Poprvé na pohovoru

14.3.2008 

S blížícím se obdobím státních zkoušek mají nyní budoucí absolventi nejvyšší čas začít sestavovat svůj životopis a přemýšlet o své prezentaci budoucím zaměstnavatelům. Marketingová ředitelka…

Práce z domova není pro každého

14.3.2008 

Práce z domova byla do nedávna pouze privilegiem mála šťastlivců. Dnes je však díky rozvoji komunikačních technologií situace jiná. Doma může teoreticky pracovat řada zaměstnanců, zaměstnavatelé však…

Článek v rámci předplatného icon Vůdce pro udržitelný rozvoj

14.3.2008 

Chcete ve své firmě prosadit trvale udržitelný rozvoj? Důležité je vědět, že společenská odpovědnost firem začíná na individuální úrovni. Americké Centrum pro kreativní vůdcovství doporučuje sedm…

Výpis 1255612570 z celkem 16757