Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19423 článků.

7 tipů pro zlepšení komunikace a spolupráce se zaměstnanci

1.4.2009 

Někteří obchodní vůdci namítají, že není třeba, aby všichni zaměstnanci byli informováni o obchodní strategii firmy, její finanční pozici a dalších věcech, které považují za doménu pouze nejvyššího…

icon Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

1.4.2009 

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…

icon Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

1.4.2009 

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…

icon 25 cest k loajalitě zákazníků

1.4.2009 

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající zákaznické služby základním předpokladem úspěchu firem. Jak si tedy udržet zákazníky - nejlépe natrvalo?- Odměňujte své zákazníky.…

Pět otázek pro každého mentora

31.3.2009 

Článek popisuje základní otázky, které představují efektivní diagnostický nástroj pro lepší vedení zaměstnanců nebo kohokoli, ve vztahu sníž vystupujete jako mentor. Může sloužit i jako diagnostika…

Nejistá ekonomika prověří manažery lidských zdrojů

31.3.2009 

Spolu stím, jak organizace překonávají ekonomické problémy, budou manažeři lidských zdrojů otestováni" hned vněkolika směrech. Vysvětluje to mezinárodně uznávaný odborník na podnikový management Ram…

Až devět měsíců bez práce nepoškodí kariéru manažera

31.3.2009 

Vsoučasné ekonomice neplatí, že by delší doba bez zaměstnání znamenala pro vyšší manažery stigma jako vminulých letech. Dokládá to alespoň výzkum společnosti Robert Half Management Resources, který…

icon Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat

31.3.2009 

Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům hledání nových obchodních příležitostí, mezi něž patří i obchodní výstavy. Jako účastníci výstav, konferencí a road show se však…

Jarní úklid na pracovišti

30.3.2009 

Využijte nadcházejícího jara kúklidu a lepší organizaci svého pracovního prostředí. Nemusí se přitom jednat jen o tradiční kancelář vprostorách zaměstnavatele.Kancelář u zaměstnavatelePokud pracujete…

icon Pět tipů pro bezpečné služební cesty

30.3.2009 

Svět sice vsoučasné době ovládá strach a nejistota, obchodní cestující však dále vyrážejí do nejrůznějších míst. Článek popisuje několik praktických rad, jak si při služebních cestách zajistit co…

icon Ne vždy je chyba u zaměstnance

30.3.2009 

Manažeři mají se svými zaměstnanci často spory ohledně výkonnosti. Místo toho, aby si však připustili svou roli vtomto problému, a podle toho upravili svůj přístup, obviňují zaměstnance. Situace je…

Článek v rámci předplatného icon Jak začít s optimalizací pro vyhledávače

30.3.2009 

Pokud vás nemohou najít internetové vyhledávače, zůstáváte skrytí i pro zákazníky. Věnujte proto pozornost správnému vybudování internetových stránek. Článek shrnuje šest doporučení, jak spustit…

Koučování není pro každého

27.3.2009 

Ani nejlepší kouč na světě nemůže úspěšně koučovat lidi, kteří by koučováni být neměli. Dobrá zpráva je, že tyto nekoučovatelné" lze poměrně snadno odhalit. Všímejte si následujících čtyř ukazatelů,…

10 kroků k rovnováze práce a soukromí

27.3.2009 

Život nám může připadat jako neustálý boj mezi prací a soukromím - zejména dnes, kdy jsou naše životy stále náročnější kvůli dopadům ekonomické krize. Dříve, než se začnete obviňovat, že nejste…

icon Nemluvte příliš, nemáte-li o čem

27.3.2009 

Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy. Příliš mnoho mluvení - a mluvení o špatných věcech - však může být stejně špatné. Aktuální výzkum americké University of…

Výpis 1278112795 z celkem 19423