Zelená je dobrá
Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje deset malých nenákladných kroků k ekologičtějšímu pracovišti.- Přestaňte vyhazovat peníze. Podívejte se do odpadu, který…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16744 článků.
Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje deset malých nenákladných kroků k ekologičtějšímu pracovišti.- Přestaňte vyhazovat peníze. Podívejte se do odpadu, který…
Už jste navštívili prezentaci, kde spíkr pouze četl text z powerpointových slidů? Pravděpodobně jste pak přemýšleli, proč vám jen příslušný materiál nerozdal a nenechal vás jít domů. PowerPoint a…
O možnosti práce z domova se mluví jako o velice efektivní a žádané formě výkonu práce. Již se však příliš neuvádí, že zaměstnanci preferují tuto možnost jen několik dní v týdnu a práce pouze z domova…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však uvědomí, že je to zároveň test celé značky…
Určování cílů zaměstnancům může být náročné. Někteří chtějí snadno dosažitelné, ctižádostiví si ale obvykle přejí výzvu. Bez ohledu na přání zaměstnance by cíl měl být vždy trochu výzvou a také…
Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na vánoční svátky. Chris Barling, ředitel společnosti Actinic, která vyrábí software pro malé a střední on-line podniky, nabízí…
Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších obchodních vůdců historie Andyho Grovea ze společnosti Intel. Klíčem k úspěchu této osobnosti byla…
Mnohokrát v životě budete o něco žádat druhé lidi, ať už půjde o vstup do vašeho týmu, splnění určitého úkolu nebo pomoc při projektu. Jak ale správně takovou žádost formulovat? Článek přináší deset…
Rotace zaměstnanců je praxí, která jim umožňuje získávat větší náhled do procesů firmy a zvyšuje jejich spokojenost. Také udržuje firmu svěží, progresivní a podporuje její úspěšnost. Změna prostředí…
Smyslem každého obchodu je získat zákazníky, k čemuž slouží marketing. Pokud vaše pokladny necinkají, je něco v nepořádku a je třeba rychle s tím něco udělat. Článek přináší 12 tipů, jak zvýšit prodej…
S narůstající konkurencí a stagnací odbytu se firmy často snaží vdýchnout nový život do firemních výrobků a služeb, tj. investují do rebrandingu. Velmi často se ale tyto nákladné snahy nevyplácí. Zde…
Svátky bývají pro obchodníky žně. Článek přináší rozhovor na téma nejnovějších trendů v oblasti marketingu s Gailem Goodmanem, ředitelem firmy Constant Contact, která poskytuje e-mailové marketingové…
Zjištění amerických univerzitních výzkumů dokonce ukazují, že přílišná asertivita je u obchodních vůdců stejně nebezpečná jako asertivita nedostatečná. Expert na organizační chování Frank Flynn…
Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to mělo racionální smysl. Platí to i u bot, které dělají puchýře nebo šatů, které nepadnou. Profesorka marketingu Erica Okadová z…
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a aktivně neangažovaní. Angažovaní zaměstnanci, kteří pracují s vášní a cítí spojení s firmou, přinášejí…