Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19567 článků.

Článek v rámci předplatného icon I z neoblíbeného manažera se může stát oblíbenec

10.10.2007 

Hodně lidí pracuje pro šéfy, o kterých si myslí, že jsou hrozní. Tato situace je velice nezáviděníhodná a navíc nepřináší vtýmu produktivní výsledky. Ovšem i ze špatného manažera se může stát dobrý.…

Článek v rámci předplatného Pět tipů pro zdraví

10.10.2007 

Zde je několik praktických tipů od zkušených odborníků, jak udržet hladinu adrenalinu na správné úrovni:- Pohled z okna. Lidé, kteří sedí blízko okna, si méně stěžují na problémy spojené se stresem,…

Článek v rámci předplatného Do zahraničí chtějí hlavně manažeři a absolventi

9.10.2007 

Pracovní portály poskytují při vyhledávání práce v zahraničí nezanedbatelnou pomoc. O místo v zahraničí většinou stojí nejen čerství absolventi vysokých škol, ale také zkušení manažeři. Největší zájem…

icon Naučte se řídit e-mail, než začne řídit vás

9.10.2007 

E-mail dokáže ušetřit hodně času. Když však budete e-maily kontrolovat neustále během celého dne, připravíte se nejen o čas, ale i koncentraci. Pokud je to váš problém, držte se následujících rad.-…

icon Vyjednávání je umění

9.10.2007 

Umění vyjednávat patří mezi nejdůležitější podnikatelské dovednosti. Nejde jen o obchodní schůzky, ale i každodenní situace, v nichž komunikujete se zaměstnanci, dodavateli apod. V první řadě je…

5 cest k řízení špatného šéfa

9.10.2007 

Máte rádi svou práci, jen váš šéf vám dělá problémy. Když se ujistíte, že chyba je skutečně v něm, a ne ve vás, pravděpodobně budete přemýšlet o odchodu. Ještě než odejdete, se však můžete pokusit o…

Článek v rámci předplatného icon Aby váš e-mail prošel

9.10.2007 

Greg Cangialosi, prezident amerického poskytovatele e-mailových služeb Blue Sky Factory, shrnul na nedávné konferenci o e-mailovém marketingu v New Yorku praktické formáty a tipy pro e-maily, které…

icon Nejčastější e-mailové trapasy

9.10.2007 

Průměrný uživatel e-mailu tráví více než 30 % svého pracovního dne vytvářením, organizací, čtením a reagováním na zprávy. E-mail bez pochyby změnil komunikaci na pracovišti a to ne vždy v pozitivním…

icon Zaměřte se na problémovou osobu hned od začátku

8.10.2007 

Manažeři mají někdy problém s tím, jak jednat s pracovníkem, jehož pracovní výsledky jsou sice skvělé, ale jeho chování má na ostatní negativní vliv.   Jako manažer byste se měli na takovou osobu…

icon Snažte se vyhnout komunikačním zlozvykům

8.10.2007 

Umění komunikovat s lidmi patří k hlavnímu poslání manažera. Zručnost komunikovat získáváme především na základě životních zkušeností, prostřednictvím práce, kterou vykonáváme. Efektivně komunikovat,…

icon Teambulding zlepšuje vztahy ve firmě

8.10.2007 

Team­building se stává stále oblíbenějším prostředkem pro zlepšení a prohloubení vztahů ve firmě. Přináší záměrné budování týmu prostřednictvím aktivit, při kterých se poznávají pracovníci pod jiným…

Jak přežít zavalení prací

8.10.2007 

Nezáleží na tom, jak rychle umíte psát. Stejně jste stále zavaleni e-maily. Děsíte se projektů, na kterých pracujete, protože pomalu nevíte, kde začít. Tlak stále roste spolu s tím, jak se blíží…

icon Jak se vypořádat s nevhodným chováním uživatelů kapesních zařízení?

6.10.2007 

V roce 2007 prodala společnost Apple svůjstomiliontý iPod. Zařízení sice dává velké možnosti, ale jeho užívání v nevhodnou příležitost může velmi obtěžovat i urážet. Až 91 % oslovených uvádí, že se…

icon Stavitel, nebo horolezec?

5.10.2007 

Existuje celá řada pojmů, které popisují různé typy vůdců. Jsou charismatičtí vůdcové, vůdcové-kouči, byrokrati, demokrati, autoritáři atd. Článek přichází s jednoduchou klasifikací dvou základních…

icon Nebojte se sporů při rozhodování

5.10.2007 

Jestliže se chcete správně rozhodovat v osobních i obchodních záležitostech neměli byste se vyhýbat sporům. Přirozená tendence raději mlčet a nechat věci plynout může vést k velmi špatným…

Výpis 1462614640 z celkem 19567