Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19567 článků.

icon Jak být zákazníkem

2.10.2007 

99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se však již soustředí na to, proč a jak se zákazníci prodávají marketérům. I samotní zákazníci se totiž…

icon Manipulaci se dá naučit bránit

2.10.2007 

Většina lidí přisuzuje slovu manipulace instinktivně negativní význam. Manipulace znamená něco ovlivňovat a něco měnit. Lidé se bojí hlavně manipulace smocí a statutem, která by byla vjejich…

Dobré lekce od špatných šéfů

1.10.2007 

Mít špatného šéfa je mezi množstvím problémů, které dnes mohou zaměstnance v práci potkat, jednou z nejhorších variant. Definice špatného šéfa je velmi vágní a subjektivní, obecně však jde o…

icon Rovnováha má smysl

1.10.2007 

Podpora zaměstnanců v tom, aby si našli čas na své rodiny a život mimo práci, má pro firmu řadu výhod. Podle posledního žebříčku stovky nejlepších zaměstnavatelů sestaveného americkým časopisem…

icon Udržte vztahy se zaměstnanci v rostoucí firmě

1.10.2007 

Při řízení rostoucí firmy je složité udržet bližší kontakt se zaměstnanci, který jste měli, když vás bylo například jen pět. Když už máte 45 zaměstnanců nebo dvě kanceláře na různých místech, nemůžete…

Článek v rámci předplatného icon Šest rad pro budování kontaktů

1.10.2007 

Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů, zájmu o lidi, rozšiřování vašeho kmene. Nemusí to být trapný společenský rituál, jak si řada lidí myslí, ale naopak zábava.…

icon Jak zvládat počítačové havárie?

30.9.2007 

Dovede si představit, že byste nepracovali spočítačem? Že přijdete ráno do práce a vás počítač je rozbitý nebo je spadlá celá síť? Máte řešení pro takový případ? Dokázali byste se nějak užitečně…

icon Naučte se jednat se stydlivými zaměstnanci

30.9.2007 

Základním prvkem každé diskuze je, aby se všichni ktématu vyjádřili. Úplně bezpředmětná je diskuze, kde se baví pouze dva a ostatní mlčí. Příčin, proč se někteří zaměstnanci raději nevyjadřují, může…

Naučte zaměstnance lépe zacházet s e-mailem

27.9.2007 

Všimli jste si, že e-maily, které odcházejí z vaší firmy k zákazníkům, vykazují nedostatky? Uspořádejte pro zaměstnance kreativní školení, jak správě e-mail používat. V první řadě byste měli sestavit…

Obchodní školy míří na Východ

27.9.2007 

Mezinárodní MBA škola Insead se sídlem ve Francii dlouho lákala vedoucí pracovníky ze Středního východu ke studiu ve svých kampusech ve Francii a Singapuru. V posledních letech však sílí tlak studentů…

Článek v rámci předplatného icon Zmlkni a prodávej

27.9.2007 

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant Mark Hunter v článku vysvětluje, že nejdůležitější je umět mlčet a naslouchat. Nejde o to vůbec…

Propouštění se netýká jen zaměstnanců, ale i firmy

26.9.2007 

Dostat výpověď je opravdu nepříjemné. Tuto skutečnost zvyšuje to, jakým způsobem výpověď dostanete. Zaměstnavatelé dnes používají různé formy: pošlou mail, zavolají telefonem nebo někoho požádají, aby…

Zařiďte si kancelář v souladu s feng-šuej

26.9.2007 

Umění feng-šuej se dnes těší popularitě v řadě zemí světa. Dva prvky feng (vítr) a šuej (voda) na sebe vážou symbolické významy. Život starých Číňanů současně představoval nutnost s těmito živly…

icon Zaměstnavatelé věří zaměstnancům v užívání Internetu

26.9.2007 

Většina zaměstnavatelů věří svému personálu, co se využívání blogů a společenských stránek týče. Navzdory zprávám, že firmy zakazují používání takových stránek, ukázal průzkum britského Institutu pro…

icon Outsourcing - kde hledat chyby?

26.9.2007 

Outsourcing je rychle se rozvíjející obchodní trend s potenciálním množstvím výhod. Kde se ale firmy dopouštějí chyb, které vedou k selhání outsourcingových projektů? - Stanovte cíle a měření…

Výpis 1465614670 z celkem 19567