Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16691 článků.

icon Dobrá rada nad zlato

17.5.2005 

Každý člověk v zaměstnání dává nebo dostává rady, zpravidla obojí. Ne všechny rady, které dá nebo dostane, jsou však dobré. Důležité je uvědomit si, že existují dva elementy rad. Zaprvé existuje…

icon Více než párty

17.5.2005 

Považujete oslavy narozenin vašich zaměstnanců nebo oslavy jejich týmových úspěchů za ztrátu času? Vyhýbáte se společenským událostem na pracovišti? Dokážete z vašeho rozpočtu odstranit odměny a…

Článek v rámci předplatného Kdo má značku, vyhraje

17.5.2005 

V současné válce o talenty nejsou profesionálové lidských zdrojů vybaveni jednou z nejdůležitějších zbraní z náborového arzenálu brandingem (značkováním) zaměstnavatele. Exkluzivní průzkum mezi 1.889…

Článek v rámci předplatného Zapřáhněte uchazeče

17.5.2005 

Jestliže již máte nějaké zkušenosti s přijímáním zaměstnanců, pravděpodobně máte i seznam otázek, které rádi uchazečům pokládáte. Stalo se vám už někdy, že jste o uchazeči chtěli zjistit víc a vaše…

icon Osobní útoky - zhouba porad

13.5.2005 

Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou součástí kultury firemních porad, mohou účastníky vést k bezpečným, ale také zbytečným příspěvkům. Článek popisuje několik…

icon Cesta k řízení mobilních zaměstnanců

13.5.2005 

Úspěšné řízení mobilních zaměstnanců si žádá více než pochopení technických aspektů mobility a funkcí konkrétních přístrojů. Vedoucí pracovníci by měli věnovat více pozornosti řízení lidského kapitálu…

icon Jak řídit starší zaměstnance

13.5.2005 

Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k důchodovému věku a dnešní generace manažerů narozených v sedmdesátých letech se musí učit, jak je efektivně řídit a motivovat.…

icon Zákaznická střediska a koučing manažerů

11.5.2005 

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již dostatečného školení nedostává. Firmy dělají často tu chybu, že povýší výkonné operátory zákaznických…

icon Jak okořenit poradu

11.5.2005 

Chystáte-li pravidelnou poradu vašeho oddělení nebo celé firmy, měli byste mít na paměti zásady správné organizace porad. Porada se jinak může stát velice nudnou a neefektivní záležitostí. Článek…

Článek v rámci předplatného Loterií to nebude

11.5.2005 

Royal Mail rozhlásil v minulém týdnu dobré zprávy, že jeho novátorské schéma zaměstnanecké loterie je zodpovědné za prudký pokles absencí zaměstnanců. Docházka zaměstnanců společnosti pošťáků a…

Článek v rámci předplatného icon Vůdce je ten, kdo odstraňuje překážky

10.5.2005 

Efektivní manažer odstraní zaměstnancům překážky a pak ustoupí stranou, aby mohli dělat svou práci. Nedávná vlna propouštění výkonných ředitelů (Hewlett-Packard Carly Fiorina, Merck Raymond…

Proč je důležité rozvíjet své zaměstnance

10.5.2005 

Mnoho podnikatelů vidí výcvik a rozvoj svých zaměstnanců spíše jako příležitostnou záležitost než nezbytnost. Je to především proto, že výcvik pro ně představuje výdeje, nikoli investici. To…

icon Podle čeho se pozná škodlivý manažer

9.5.2005 

Na vytvoření dobré organizace je zapotřebí mnoha řádných manažerů, ale na její zničení stačí jeden jediný škodlivý manažer. Většina lidí ví, že škodlivý manažer je ten, který manipuluje s ostatními…

Článek v rámci předplatného Co nechcete, aby zaměstnavatel věděl, nepište do blogu

9.5.2005 

Když chcete své spolužáky informovat o nejnovějších zážitcích z víkendového pivního mejdanu, nic nenahradí blog. Pomocí mobilního telefonu se sice spojíte rychle s jednou osobou, ale "bloggeři" dají o…

icon Existují dvě skupiny zahraničních lektorů

8.5.2005 

Kristýna Lišková pracuje jako Personnel Assistant a TEFL Course Coordinator v jazykové škole Caledonian School.Vaše firma nese název Caledonian School. Má něco společného se Skotskem?Se Skotskem máme…

Výpis 1464114655 z celkem 16691