Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 4936 článků.

Koučování vedoucích pracovníků má své výhody i nevýhody

4.11.2005 

Koučové přicházejí do firem většinou zvenku a přinášejí nezaujatý pohled na to, jak fungují. Pomáhají měnit interpersonální chování zaměstnanců a lépe je propojit s firemními cíli a hodnotami. Mohou…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na ústa!

4.11.2005 

Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků,…

Článek v rámci předplatného Jak najít dobrého náboráře

3.11.2005 

Jeden z největších problémů, kterému firmy čelí není nedostatek zájemců o pozice, ale spíše nedostatek kvalitních náborářů. Jednou z hlavních příčin je skutečnost, že pouze hrstka ředitelů HR se…

icon Další rekord v rychlosti růstu webu

2.11.2005 

Studie společnosti Netcraft dokládá letošní rekordní růst webu. Za prvních devět měsíců tohoto roku přibylo více než 17 milionů internetových stránek. Toto číslo překonává údaj 16 milionů stránek,…

icon Osm kroků při výběru IT konzultanta

1.11.2005 

Rozvoj malých a středních firem si žádá větší pozornost pro firemní informační technologie. Najmout IT konzultanta, aby udržel systémy v chodu a aktuální, může vaše problémy vyřešit najmete-li toho…

Článek v rámci předplatného icon Budování značky na veletrzích

1.11.2005 

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…

icon Co přináší fúze

27.10.2005 

Současné mamutí fúze jsou na západě in a s nimi jdou nadnesená očekávání úspor nákladů a růst obratu. Kalkulace před fúzí bohužel často neodpovídají dlouhodobým výsledkům po spojení. Téměř 70 % firem,…

icon Na co školení?

25.10.2005 

Projektové týmy se při implementování technologií datových skladů dopouštějí zásadní chyby, když si neuvědomují důležitost odborného školení. Nedokáží pak využít plného potenciálu skladování firemních…

icon Několik rad pro oběd s klientem

23.10.2005 

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt před, nebo až po kávě, zaměstnává vás obava, zda čtyři vodky před šestou hodinou byly dobře investované…

Přijde doba teleworkingu?

18.10.2005 

Teleworking nabízí řešení situací, jako jsou dopravních zácpy, živelní pohromy, teroristické útoky či pandemie. Může také ukončit přelévání obyvatelstva z venkova do měst. V USA pracuje dnes z domova…

icon Eventy se vyplatí

17.10.2005 

Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory…

Článek v rámci předplatného icon Živé marketingové akce jsou zase ´in´

14.10.2005 

Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie umožňuje lidem odfiltrovat nechtěné šoty.…

Článek v rámci předplatného Motivace obchodních versus sportovních týmů

13.10.2005 

Autor článku spolupracoval s oddělením, které se zabývá psychologií ve sportu v olympijském školícím centru. Pracoval s profesionálními týmy a atlety z celých Spojených států. Potom pracoval řadu let…

icon On-line PR má stále nedostatky

13.10.2005 

Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři jednoduchý přístup k tiskovým materiálům bez nutnosti registrace, dostatek grafického materiálu ve vysokém rozlišení a přímé kontakty…

Rozvoj není jen pro nejlepší zaměstnance

12.10.2005 

Vzdělávání a rozvoj vyššího managementu je pro mnoho firem samozřejmostí. Méně samozřejmý už je však rozvoj zaměstnanců na nižších postech. Zaměstnavatelé by si proto měli uvědomit, že rozvoj není jen…

Výpis 41414155 z celkem 4936