Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4285 článků.

Článek v rámci předplatného icon Asistujte zákazníkům v rozhodování a prodáte

5.5.2006 

Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a zjistit, co hledá, jaká kritéria použije ke zhodnocení situace, kolik peněz může utratit atd. a následně prezentovat řešení.Co se…

Umění vyjednávat

4.5.2006 

Jednání s lidmi je součástí života každého profesionála. K tomu je důležité umět porozumět druhé osobě a domluvit se tak, aby obě…

icon Malá velká firma

3.5.2006 

Každý majitel malé firmy obvykle sní o tom, že se jeho firma rozroste. Přestože téměř každá velká firma jednou začínala jako malá, ne vždy velký znamená lepší a některé velké firmy by se měly znovu…

Nebojte se být za hlupáka

27.4.2006 

Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér…

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

27.4.2006 

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět základních chyb, kterým je třeba se v tomto odvětví vyhnout:- Poskytování služeb zákazníkům není…

Zpětná vazba klíčem úspěchu v poradenství

27.4.2006 

Úspěch mentora závisí na otevřené zpětné vazbě. Čím je ale tato osoba starší, tím menší je pravděpodobnost, že takovou zpětnou vazbu dostanete. Autoři článku se ptali manažerů, co si od těchto vztahů…

Návod, jak být frustrovaný náborář

27.4.2006 

Někdo kdysi řekl, že utrpení v životě je povinné a trápení volitelné. Tolik nás žije ve frustraci a stresujeme se více, než je to nutné. Snažíme se neprohrávat a získat vše. Jako náboráři máme velkou…

icon Hannibal, marketingový vůdce

26.4.2006 

I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského vojevůdce Hannibala, který v letech 218 až 202 př.n.l. ohrožoval Řím v druhé punské válce. Zejména, pokud se snaží proniknout…

Článek v rámci předplatného Jak správně identifikovat dovednosti uchazečů

25.4.2006 

Existuje mnoho metod, jak identifikovat dovednosti uchazečů. Nejspolehlivější měří příklady chování spojené s pozicí, kterou se snažíte zaplnit.Autor článku pracoval posledních šest měsíců s komisí,…

Umíte řídit různé generace?

21.4.2006 

Řízení vícegenerační pracovní síly je samo o sobě umění. Mladí zaměstnanci chtějí mít rychlý vliv, střední generace potřebuje věřit svému poslání a nejstarší zaměstnanci nemají rádi nerozhodnost.…

icon Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

20.4.2006 

Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo nekupuje koučování, poradenství nebo finanční plánování. Kupuje dvě jiné věci vás a řešení svého problému.Lidé kupují nějakou…

Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

icon Personalista je mezi dvěma mlýny

18.4.2006 

Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat nejvhodnějšího kandidáta

13.4.2006 

Pro HR manažery to může být obtížná situace: několik zájemců se stejnou kvalifikací kandiduje na jednu klíčovou pozici. Pro kterého se rozhodnout? Vtakové situaci si můžeme pomoci tím, že budeme…

Článek v rámci předplatného Personalisty zajímá vaše minulost

11.4.2006 

Společnosti hledají pro své volné pozice ideální kandidáty. Abyste se takovým ideálním kandidátem stali, musíte se umět vžít do mysli personalisty a jeho očima se podívat sami na sebe. Jak vypadáte,…

Výpis 35413555 z celkem 4285