Anděl s ďáblem v duši
Všude kolem nás jsou hamižní lidé, kteří touží jen po penězích a jsou pro ně schopni lhát, podvádět a pro zisk či vlastní úspěch jsou ochotni snížit se i k horším činům. Vypadají stejně jako ti…
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 3972 článků.
Všude kolem nás jsou hamižní lidé, kteří touží jen po penězích a jsou pro ně schopni lhát, podvádět a pro zisk či vlastní úspěch jsou ochotni snížit se i k horším činům. Vypadají stejně jako ti…
Při rozsáhlosti dnešního trhu není vždy snadné získat dobré zaměstnance. Existuje však několik rad, které nám mohou pomoci při samotném přijímání nových pracovních sil:* Zjistěte, jak si vlastně nový…
Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním potenciálem pro jejich rozvoj a prosperitu. Předtím, než nabídneme zákazníkovi své zboží nebo služby, musíme vědět, jak na to. V tak…
Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně ohodnocovat jejich práci. Každého přeci povzbudí, pokud někdo ocení, odmění (byť jen slovem) nebo uzná jeho práci. Některé…
Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S rozvojem informačních technologií se však změnil i pohled na zaměstnance. Firmy začaly uznávat hodnotu jejich znalostí.Z…
Firmy dnes dělají při náboru nových zaměstnanců často tu chybu, že je zajímají spíše údaje o vzdělání a praktických schopnostech, ale nekladou takový důraz na vlastní osobnost uchazeče. Pak se může…
Mnohé americké firmy se potýkají s nedostatkem peněz na odměny zaměstnancům. Řeší to propouštěním, čímž však vzniká začarovaný kruh, protože firma musí sehnat peníze na odstupné. Článek se zabývá…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky vede ke snižování zisků a že na obzoru zatím není žádný technologický objev, který by umožnil…
Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami globálního rozsahu. Ty jsou důsledkem nových technologií, jež zásadním způsobem změnily podobu distribučních kanálů, a tím donutily…
Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro společnost a životní prostředí se v posledních letech zabývala řada výzkumů, publikací a investičních aktivit. Centrum pro…
Uchazeči o práci, zejména v technických oborech, se domnívají, že s technickým vzděláním najdou uplatnění všude. Nemusí tomu tak však být vždy některé firmy, které hodně komunikují se zákazníky,…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují služby zákazníkům a zvyšují hodnotu nákupů a registrací. Bohužel se při jejich vytváření a rozesílání…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má usnadňovat potenciálním zákazníkům orientaci v nabídkách a také reprezentuje firmu vyjadřuje to, co je…
Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat nestandardně. Svou roli zde hraje stres a nejistota velmi často dochází ke konfliktům a vztahy mezi lidmi se mění, bohužel často k…
Poradce Michael Rion v článku poskytuje rady manažerům, kteří chtějí na pracovišti uplatňovat zásady podnikové etiky. Tvrdí, že zaměstnanci, s nimiž se jedná eticky a čestně a kteří si zásady etiky…