Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23957 článků.

Článek v rámci předplatného icon Umění říkat "ne"

5.5.2005 

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě diferenciace prezentuje jedinečný názor, styl či hlas, který mohou vzít zákazníci na vědomí a upřednostnit.…

icon Krocení lvů v devíti krocích

5.5.2005 

Příliš mnoho lidí si vybere špatnou cestu v tváří v tvář klientovi, který se pohybuje v rozsahu od nespokojenosti po otevřenou zlost, a celou situaci raději neřeší a odloží. Ještě hůře dopadnou, když…

Článek v rámci předplatného icon České firmy si necení EU

5.5.2005 

Loňské rozšíření Evropské unie o deset států oceňují firmy z původních i nových členských zemí. Většina společností z nových zemí EU včetně České republiky tvrdí, že byly na vstup dobře připraveny a…

Článek v rámci předplatného Co se skrývá za úsměvem uchazeče?

5.5.2005 

Mnoho personálních manažerů chce rozhodovat o přijetí jen na základě zkušeností, vzdělání a inteligence. Když se ale zeptáte, proč dali nějakému zaměstnanci výpověď, univerzální odpovědí bývá: kvůli…

Článek v rámci předplatného Starší pracovníci mají hojnost dovedností

5.5.2005 

Někdy si mladí manažeři připadají jako děti a neumí si představit, jak chytří jsou starší pracovníci. Trendy se objevují a odcházejí, ale mnoho věcí, které se mladí lidé učí dnes ve škole a zažívají…

icon Pět způsobů, jak oživit newsletter

4.5.2005 

Ať je distribuujete prostřednictvím e-mailu nebo tištěné rozesíláte poštou, newslettery jsou pro podniky cenově efektivním způsobem, jak zůstat v kontaktu se zaměstnanci, zákazníky, potenciálními…

icon Jarní úklid softwaru

4.5.2005 

Vyčerpává váš rozpočet zastaralý software? Možná je na čase s tím něco udělat, jmenovitě se zastaralými programy, starými verzemi a aplikacemi, které nejsou v souladu s vašimi podnikovými cíli.…

Průměrných je nejvíc, zaměřte se na ně

4.5.2005 

Motivace vašich nejlepších pracovníků je bezesporu důležitá. Ale může sama o sobě vylepšit vaši základnu? Ne zcela. Průměrní pracovníci se rozvíjí, když ví, k čemu směřuje jejich úsilí, a vy jim to…

Článek v rámci předplatného Podívejte se na ten ksicht!

4.5.2005 

Rostoucí trend připojování fotografie k životopisu vede k větší diskriminaci. Zaměstnavatelé totiž stále více posuzují uchazeče o práci podle toho, jak vypadají. Tento návyk, který se na evropské…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

icon Jak si udržet zákazníky

3.5.2005 

Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty stávající. Jak si tedy zajistit…

Kolik uchazečů vám lže?

3.5.2005 

Uchazeči o práci si vzali příklad z politiků a zkreslují údaje ve svých životopisech. Tvrdí to alespoň nový průzkum provedený mezi pěti sty anglickými zaměstnanci personální společností Jobs@Pertemps…

Článek v rámci předplatného Rok po rozšíření Evropské unie

3.5.2005 

Jeden rok po přistoupení deseti nových zemí do Evropské unie zaměstnává 7 % anglických zaměstnavatelů pracovníky z těchto států. Zpráva založená na NOP průzkumu 2100 anglických společností byla…

Učíme se vždy a všude

3.5.2005 

Učení neznamená jen školu, učení může zahrnovat konverzaci s vašimi vrstevníky a vašimi dětmi, knihy, články, neformální networking, vyhledávání na Internetu, televizi a vše, co se naučíte…

Co dělá dobrého náboráře?

2.5.2005 

Vlastnosti jako intuice, instinkt nebo odvaha se v běžných výčtech dovedností potřebných pro výkon náborářské práce příliš neuvádějí. Důvod je jednoduchý těžko se identifikují a měří. Nedávný výzkum…

Výpis 2044620460 z celkem 23957