Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7112 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jeden kanál je málo

16.5.2005 

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude naučit zákazníky používat jen telefon…

Článek v rámci předplatného icon Když se obchody zpomalí...

16.5.2005 

Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další nové obchody jsou stále obtížnější a žádné nové výrobky se nemohou pohnout úspěšně kupředu. V tomto…

icon Získejte vítězné návyky

16.5.2005 

Existují důležité návyky, které by měl podnikatel mít, pokud chce být úspěšným podnikatelem. Absence jednoho či několika z těchto návyků může být pro celou firmu nákladná, ne-li fatální. Pokud se…

icon Pro pamětníky: Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů - rok 2005

Audio  12.5.2005 

Ohlédněme se zpět za největší konferencí roku 2005 v oblasti benefitů a odměňování v ČR. Konference s názvem Jak zvolit vyváženou skladbu benefitů se konala 12. května 2005 v Praze. Poskytla pohled do…

Článek v rámci předplatného icon Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

10.5.2005 

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou marketingovou strategii. Internet je efektivně využíván marketingovými odborníky už od roku 1994 a ty organizace, které nemají…

icon 5 pravidel zachování obchodního tajemství

10.5.2005 

Jaké obchodní tajemství je nejcennější na světě? Většina odborníků by souhlasila s tím, že je to recept na Coca-Colu. Neuvěřitelně cenná receptura na Coca-Colu není chráněna patentem, obchodní značkou…

icon Pohled na management zespodu

9.5.2005 

Dave Haynes se propracovával vzhůru na podnikovém žebříčku jako terénní inženýr, dopravní specialista a vedoucí oddělení. Nyní je mezinárodní obchodní reprezentant. Své zkušenosti shrnul v knize The…

icon Záhada popularity

6.5.2005 

Podnikatelé nedosáhnou úspěchu sami, musí inspirovat ostatní, pomáhat jim shromažďovat správné zdroje a získávat potřebné kontakty pro dosažení jejich cílů. Lidé rádi pracují pro někoho, koho…

V práci nakupuji

6.5.2005 

Podle průzkumu více než jeden pracovník ze tří kupuje zboží prostřednictvím internetu v pracovní době na firemním počítači. Ještě více pracovníků si vybírá a rezervuje dovolenou, provádí bankovní…

Článek v rámci předplatného Co se skrývá za úsměvem uchazeče?

5.5.2005 

Mnoho personálních manažerů chce rozhodovat o přijetí jen na základě zkušeností, vzdělání a inteligence. Když se ale zeptáte, proč dali nějakému zaměstnanci výpověď, univerzální odpovědí bývá: kvůli…

Článek v rámci předplatného Jaké odměny jsou populární?

4.5.2005 

Šance vyhrát nový stereo systém nebo dárkovou poukázku do oblíbeného obchodu může být tak motivující a může mít takové výsledky jako nabídka luxusní plavby. Manažeři a odborníci vyjmenovali některé…

Článek v rámci předplatného Rok po rozšíření Evropské unie

3.5.2005 

Jeden rok po přistoupení deseti nových zemí do Evropské unie zaměstnává 7 % anglických zaměstnavatelů pracovníky z těchto států. Zpráva založená na NOP průzkumu 2100 anglických společností byla…

icon Klíčové trendy internetového obchodu a marketingu

2.5.2005 

Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala spousta otázek, které si firmy od té doby kladou, aby z tohoto kanálu dokázaly vytěžit to nejlepší. Nejnovější trendy shrnuje…

icon Plánujte! Léto se blíží

2.5.2005 

Podnikatelé by měli začít chystat své firmy na léto připravit zaměstnance a zákazníky na změny způsobené dovolenými a fluktuacemi obchodu. To znamená plánování, rozvrhování a snad i finanční…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyčnívat z davu

29.4.2005 

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat cesty, jak odlišit vaši firmu od firem nabízejících podobné produkty nebo služby. Článek uvádí několik tipů, jak vyčnívat z davu.-…

Výpis 60016015 z celkem 7112