Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7106 článků.

icon Víc hesel než prstů

10.6.2005 

Vzrůstající obavy o bezpečnost v kyberprostoru i mimo něj vedly ke vzniku mnoha biometrických technologií pro ověřování identity. Snímače obličejů či otisků prstů dnes nacházíme na letištích i v…

Jak a proč řídit talent

10.6.2005 

Je řízení talentu skutečně něčím novým, nebo jde jen o jedno z mnohých klišé, která se vztahují k řízení lidských zdrojů? Pojmy, jako je talent se často používají zcela volně jako moderní slova,…

icon Jak na program firemní etiky a odpovědnosti

9.6.2005 

Finanční skandály posledních let upozornily na důležitost obchodní etiky a právní odpovědnosti firem. Většina firem si dnes již důležitost programů obchodní etiky a právní odpovědnosti uvědomuje.…

icon Desatero pro úspěšné porady

6.6.2005 

Chcete mít efektivní porady? Řiďte se následujícími deseti doporučeními.- Zapamatujte si, že porada je obchodní aktivita, při níž se sejdou vybraní lidé, aby se věnovali práci, která vyžaduje týmové…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Hlavu vzhůru!

2.6.2005 

Vědecké výzkumy dokazují, že lidé s pozitivním myšlením se rychleji zotavují po operaci a trpí menšími bolestmi, když jsou nemocní. To samé platí pro podnikatele. Pozitivní myšlení nám umožňuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

icon Americká služební a kongresová turistika na vzestupu

1.6.2005 

Americké organizace National Business Travel Association (NBTA), Institute of Business Travel Management a Travel Industry Association of America (TIA) vypracovaly studii, v níž se zaměřily na stav…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Chcete vyhrávat? Radí Jack Welch

31.5.2005 

Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…

icon Malý, kdo zná jen malý cíl

27.5.2005 

Jen těžko můžete dospět k nějakému cíli, když si žádný nestanovíte. Pokud si nenajdete čas, abyste si ujasnili a zapsali své cíle, nemůžete ve své činnosti očekávat úspěch. Zapsat si cíle je skutečně…

icon Manažerský úspěch v sedmi bodech

27.5.2005 

Efektivní manažer věnuje pozornost mnoha aspektům managementu, vůdcovství a vzdělávání v rámci organizací. Mluvit o manažerském úspěchu a vybrat několik základních předpokladů je proto velmi obtížné.…

Vzdělávací program u Harley-Davidson

27.5.2005 

Po deseti letech získal Rick Metz bakalářský titul od Marquette University. Vyučování se konalo na půdě jeho zaměstnavatele společnosti Harley-Davidson. Společnost platila jeho vzdělávání v programu,…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing v otázkách a odpovědích

25.5.2005 

E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak rozšiřovat seznamy odběratelů svých nabídek, kdy a co rozesílat a jak měřit úspěšnost svých kampaní. Článek nabízí několik…

Výpis 59715985 z celkem 7106