Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7112 článků.

icon Evropský trh nabízí nová vína

14.7.2005 

V poslední době se na evropském trhu objevilo několik nových vín. Italská firma Masi Agricola například uvedla na trh novinku pojmenovanou po slavném vinařství Serego Alighieri . Najdeme ji v…

icon O budování kontaktů pro ženy

14.7.2005 

Pokud jde o budování kontaktů, ženy se soustředí především na svou image, zatímco muži cíleně propagují svůj byznys. Podle výzkumu Bolton Institute mají vedoucí pracovnice a podnikatelky tendenci být…

Článek v rámci předplatného icon Čekejte nečekané

14.7.2005 

Katastrofy mohou přijít jako blesk z čistého nebe. Pokud se tedy chystáte na veletrh nebo obchodní výstavu, měli byste se důkladně připravit a očekávat nečekané. Většinu náhlých problémů dokážete…

Článek v rámci předplatného icon 4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

11.7.2005 

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou publikaci o marketingových omylech nebo alespoň neformuloval základní marketingové hříchy. Zároveň to…

icon Když je matka obchodní partner

11.7.2005 

Emily, 29 a Annie, 56 vedou společně obchod s oblečením pro těhotné v Detroitu. Annie byla šokována, když dorazila pestrobarevná trika, která objednala Emily. Dle jejího názoru by to přece nikdo…

icon Cesta do hlubin vůdcovy duše

10.7.2005 

Naleznete je ve všech sférách lidské společnosti v pracovních kójích, v obchodech, v oblasti sportu, v davu protestujících lidí ať už jsou velké jako ředitelská křesla nebo malé jako dětská hřiště.…

icon Pozor, padá značka!

10.7.2005 

Obchodní značky jsou velmi křehké a těžko se uchovávají. I velké a zavedené značky mohou podlehnout kolapsu nebo zpomalit svůj rozvoj a postupně se rozložit. Všechny problematické značky mají svůj…

icon Lákadlo jménem Čína

7.7.2005 

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných telekomunikacím. Není čemu se divit, jelikož Čína ekonomicky roste, na její obrovské trhy se třese nejeden…

icon Jak na zákazníky, kteří se jen dívají?

7.7.2005 

Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle…

icon Jak poznat dobré obchodníky

4.7.2005 

Abyste mohli pochopit, co dělá dobrého obchodníka dobrým obchodníkem, musíte nahlížet na svět očima svých zákazníků. Jen tak můžete odlišit skutečně kvalitního obchodníka s pozitivním vlivem na…

Článek v rámci předplatného Obchodní partneři HR

4.7.2005 

Konzultant Peter Goodge odpovídá na nejčastější otázky v problematice HR.Jak jsou ovlivňovány posty HR měnící se poptávkou? Existuje několik stimulů, které vytváří různé partnerské pozice s důrazem na…

Ve zdravém prostředí produktivní zaměstnanec

1.7.2005 

Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…

icon Začít se dá i doma

1.7.2005 

7 milionářů, kteří začínali podnikat doma. V současné době mají čistý prodej v milionech a jsou mladší 40 let. Pokud jste podceňovali domácí podnikatele je čas nechat si otevřít oči.Marissa Shipman,…

icon Vůdcovské styly východu a západu

29.6.2005 

Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí. Profesor Harvard Business School D. Quinn Mills v této souvislosti zauvažoval o rozdílnosti stylu vůdcovství v Americe a Asii. Jedná…

icon Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

29.6.2005 

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely pouštět do nákladných a složitých akcí. Implementace takového programu však nemusí být jinak nákladná…

Výpis 59415955 z celkem 7112