Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7112 článků.

Článek v rámci předplatného Barvit či nebarvit...

27.6.2005 

Pracovní síla stárne a šedé vlasy, které až doposud považovali mnozí zaměstnanci za handicap, se tak pomalu stávají symbolem doby, který již nebude třeba skrývat. Alespoň teoreticky Samozřejmě stále…

Jste připraveni na e-learning?

23.6.2005 

Pokud se vaše firma chystá zavést e-learning, měla by nejprve provést analýzu své připravenosti na tuto formu vzdělávání zaměstnanců. Existuje celá řada dodavatelů a typů e-learningových řešení, každé…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

icon Nepleťte si strategii a taktiku

22.6.2005 

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho taktickou složku umísťování inzerátů, navštěvování obchodních výstav, vytváření brožur atd. Neuvědomují si již, že…

icon Řekni, kdo jsi a já doručím tvůj e-mail

22.6.2005 

Pravděpodobně se vám již někdy stalo, že jste napsali e-mail a po několika minutách se vám vrátil s výzvou, abyste pro doručení svého e-mailu nejprve využili níže uvedeného odkazu k potvrzení své…

Pozor na mobilní telefony v zaměstnání

21.6.2005 

Mobilní telefony se staly běžnou součástí našeho života, a to se svými dobrými i špatnými stránkami. Firmy se například potýkají s jejich přítomností na pracovištích a příslušnými právními otázkami.…

Článek v rámci předplatného icon Kdo, kdy a jak v e-komerci

21.6.2005 

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-line působnosti takovou péči jako…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

icon Myslíte, že myslíte správně?

20.6.2005 

Obchodní vůdcové rádi věří, že dokáží správně přemýšlet, ale často tomu tak není. Rozhodují totiž spíše na základě emocí než logické úvahy. Logiku používají až ve chvíli, kdy si emocionální rozhodnutí…

Článek v rámci předplatného icon Projektové řízení má smysl

20.6.2005 

Poslední desetiletí se nesla v duchu obrovského rozvoje projektového managementu. Metody řízení projektů se rozšířily daleko za hranice oblastí, z nichž vzešly ( výroba a strojírenství, letecký…

Článek v rámci předplatného icon E-mail na prahu života, nebo smrti?

17.6.2005 

I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické pošty, ještě nedospěli do stádia, kdy nadobro uzavřou své e-mailové schránky. Uživatele irituje především nevyžádaná pošta,…

icon Jsme tým, kdo je víc?

16.6.2005 

Špatná týmová spolupráce vede k řadě obchodních problémů. Lidé v byznysu totiž koncept týmové spolupráce stále plně nepochopili, i když mají v každodenním životě před sebou mnoho ukázek úspěšného…

icon 4 tipy pro budování kontaktů

16.6.2005 

Každý podnikatel někdy začíná a nemá za sebou velkou firmu nebo značku, za němž by se mohl skrýt. Stojí sám s neznámým obchodním jménem ve světě kontaktů, které je třeba teprve vybudovat. Čekají ho…

Článek v rámci předplatného icon Kreativita až v druhé řadě

16.6.2005 

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je nasnadě jednoduše nevěří, že reklama funguje. Kdyby tomu věřily, dělaly by totéž, co radí vám utrácely…

icon Buďte spíkrem, který přesvědčí

15.6.2005 

Většina odborné literatury o veřejném vystupování a prezentérských dovednostech dělí prezentace na informační, zábavné, motivační, inspirující, přesvědčovací apod. Ve skutečnosti je však každá…

Výpis 59565970 z celkem 7112