Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7112 článků.

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Chcete vyhrávat? Radí Jack Welch

31.5.2005 

Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…

icon Malý, kdo zná jen malý cíl

27.5.2005 

Jen těžko můžete dospět k nějakému cíli, když si žádný nestanovíte. Pokud si nenajdete čas, abyste si ujasnili a zapsali své cíle, nemůžete ve své činnosti očekávat úspěch. Zapsat si cíle je skutečně…

icon Manažerský úspěch v sedmi bodech

27.5.2005 

Efektivní manažer věnuje pozornost mnoha aspektům managementu, vůdcovství a vzdělávání v rámci organizací. Mluvit o manažerském úspěchu a vybrat několik základních předpokladů je proto velmi obtížné.…

Vzdělávací program u Harley-Davidson

27.5.2005 

Po deseti letech získal Rick Metz bakalářský titul od Marquette University. Vyučování se konalo na půdě jeho zaměstnavatele společnosti Harley-Davidson. Společnost platila jeho vzdělávání v programu,…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing v otázkách a odpovědích

25.5.2005 

E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak rozšiřovat seznamy odběratelů svých nabídek, kdy a co rozesílat a jak měřit úspěšnost svých kampaní. Článek nabízí několik…

icon Jak manažer prezentoval, až doprezentoval

25.5.2005 

Při obchodní prezentaci se může snadno stát, že zaslepení tabulkami a powerpointovými slidy podlehnete dojmu, že můžete velmi jednoduše přesvědčit o vaší pravdě někoho, koho neznáte a on nezná vás.…

Dejte mi prostor!

25.5.2005 

Podle zkušenosti Paula Morella, šéfa Commission for Architecture & the Built Environment , musí v nejhůře navržených, malých a demoralizujících prostorách pracovat žurnalisté. Článek pobízí…

Koučing pro zahraniční kariéru

24.5.2005 

Zaměstnanci, které se firmy rozhodly pověřit řešením důležitých úkolů v zahraničí byli vždy vyzdvihováni pro svůj vysoký potenciál. V zahraničí si měli rozšířit své obchodní znalosti a získat další…

icon Jdeme do velkých podniků na lov

24.5.2005 

Příště až budete hledat nové pracovníky, mohla by být vaše nejbližší společnost ze seznamu Fortune 500 tím nejlepším místem, kde začít. Následkem vlny snižování stavů, propouštění a programů…

icon Jak začít s marketingem a PR

20.5.2005 

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z hlediska nákladů i vynaloženého času a…

icon Růst produktivity v Evropě zaostává

20.5.2005 

Rozdíl mezi rychlostí růstu produktivity v Evropské unii a v USA se zvětšuje. Uvádí to americký výzkumný ústav Conference Board. Podle posledních dostupných čísel roste produktivita v Číně ročně o 6,3…

icon Přidejte trochu obyčejné lidské slušnosti

18.5.2005 

Jeden klient se rozhodoval mezi několika firmami, které z nich zadat určitou zakázku. Nakonec si vybral tu, jejíž tým měl nejlepší chování. Podle jeho slov, vždy najímá lidi na základě jejich způsobů,…

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Vůdcovství začíná objevením sebe sama

17.5.2005 

Odborník v oblasti vůdcovství Jagdish Parikh zastává názor, že nejefektivnější vůdcové vědí, že se musejí nejprve naučit vést sami sebe. Nemohou vést ostatní, když si nedovedou poradit sami se sebou.…

Výpis 59866000 z celkem 7112