Tři mýty o identitě značky
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…
Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7112 článků.
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…
Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…
Jen těžko můžete dospět k nějakému cíli, když si žádný nestanovíte. Pokud si nenajdete čas, abyste si ujasnili a zapsali své cíle, nemůžete ve své činnosti očekávat úspěch. Zapsat si cíle je skutečně…
Efektivní manažer věnuje pozornost mnoha aspektům managementu, vůdcovství a vzdělávání v rámci organizací. Mluvit o manažerském úspěchu a vybrat několik základních předpokladů je proto velmi obtížné.…
Po deseti letech získal Rick Metz bakalářský titul od Marquette University. Vyučování se konalo na půdě jeho zaměstnavatele společnosti Harley-Davidson. Společnost platila jeho vzdělávání v programu,…
E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak rozšiřovat seznamy odběratelů svých nabídek, kdy a co rozesílat a jak měřit úspěšnost svých kampaní. Článek nabízí několik…
Při obchodní prezentaci se může snadno stát, že zaslepení tabulkami a powerpointovými slidy podlehnete dojmu, že můžete velmi jednoduše přesvědčit o vaší pravdě někoho, koho neznáte a on nezná vás.…
Podle zkušenosti Paula Morella, šéfa Commission for Architecture & the Built Environment , musí v nejhůře navržených, malých a demoralizujících prostorách pracovat žurnalisté. Článek pobízí…
Zaměstnanci, které se firmy rozhodly pověřit řešením důležitých úkolů v zahraničí byli vždy vyzdvihováni pro svůj vysoký potenciál. V zahraničí si měli rozšířit své obchodní znalosti a získat další…
Příště až budete hledat nové pracovníky, mohla by být vaše nejbližší společnost ze seznamu Fortune 500 tím nejlepším místem, kde začít. Následkem vlny snižování stavů, propouštění a programů…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a PR. Nejdůležitější je při tom to, aby postupovaly efektivně z hlediska nákladů i vynaloženého času a…
Rozdíl mezi rychlostí růstu produktivity v Evropské unii a v USA se zvětšuje. Uvádí to americký výzkumný ústav Conference Board. Podle posledních dostupných čísel roste produktivita v Číně ročně o 6,3…
Jeden klient se rozhodoval mezi několika firmami, které z nich zadat určitou zakázku. Nakonec si vybral tu, jejíž tým měl nejlepší chování. Podle jeho slov, vždy najímá lidi na základě jejich způsobů,…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…
Odborník v oblasti vůdcovství Jagdish Parikh zastává názor, že nejefektivnější vůdcové vědí, že se musejí nejprve naučit vést sami sebe. Nemohou vést ostatní, když si nedovedou poradit sami se sebou.…