Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7112 článků.

icon Reklama na Internetu 2005

16.2.2005 

Americká společnost Advertising.com, přední poskytovatel interaktivních marketingových služeb, zveřejnila výsledky výročního průzkumu on-line reklamy. Odhalila předpokládané trendy v obchodu s…

icon Ulovte si svého klienta

16.2.2005 

Kancelář finančního projektanta Bradleyho Teetse je vyzdobena velkými obrazy lásky jeho života Chrysleru 300 kabrioletu z roku 1968. Pan Teets sdílí vášeň pro chrom a kola s množstvím klientů, které…

Článek v rámci předplatného icon Spojujeme kanály

15.2.2005 

Dnešní zákazník si žádá koordinaci komunikačních kanálů a s firmami, které to neumí zařídit, brzy ztrácí trpělivost. Čas je přitom pro firmy nejdražší komoditou, takže by se měly snažit poskytovat…

icon Jednání jako rozprávka

15.2.2005 

Představte si, že jednáte o prodloužení smlouvy se společností, která byla po léta vaším spokojeným partnerem. Konkrétní zástupce, se kterým jste byli zvyklí jednat byl však nahrazen novým…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

14.2.2005 

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním příležitostem je první telefonické kontaktování klienta, tzv. cold call. Dokážete-li vytvořit konzistentní přístup ke kontaktování…

icon Které z mých dětí převezme žezlo?

14.2.2005 

Když přijde čas na předání rodinného podniku další generaci, je důkladný plán nezbytností. A také mnoho komunikace. Odhaduje se, že pouze 30 % rodinných podniků přejde z jedné generace na druhou a jen…

icon Čtyři tajemnství vašeho blogu

11.2.2005 

Správcové internetových stránek či majitelé on-line obchodů si většinou dobře uvědomují, že stále populárnější blogy mohou zvýšit jejich příjmy z reklamy a zajistit více pozornosti vyhledávačů. Kromě…

icon Chod firmy bude opožděn z důvodu vykolejení manažera

11.2.2005 

Obchodní rubriky světových novin jsou plné příběhů o manažerech, kteří dospěli až k sebedestrukci, přestože byli hvězdami na pomyslném nebi byznysu. Tito lidé mají úspěšnou kariéru, nedokáží se však…

icon Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

11.2.2005 

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních výstavách, vzdělávacích akcích nebo prezentacích. - Opatřete vaše stanoviště výrazným vizuálním…

Lepší kariéra, nebo ztráta peněz?

10.2.2005 

Absolvování kurzu MBA ve Velké Británii stojí ročně 12 až 45 tisíc liber. Přesto zde volí tuto formu studia každý rok až dvanáct tisíc lidí. Otázkou zůstává, zda je MBA stále výhodnou investicí.…

icon Jak konzultant navrhoval, až donavrhoval

9.2.2005 

Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává již ve fázi návrhu služeb. Konzultant zpravidla nejprve jásá, když jej klient požádá o návrhy.…

icon Fatální omyly Business Intelligence

9.2.2005 

Odborníci na nedávném summitu věnovaném Business Intelligence v Londýně pronesli varování, že i když systémy BI nabízejí výborné obchodní možnosti, většina firem s nimi stále nedokáže zacházet…

icon Divadýlko MBA

7.2.2005 

Improvizace vstupuje do obchodních škol. Stává se novou dovedností vyučovanou na nejprestižnějších amerických obchodních školách, například v programech MBA. Hlavní smysl této skutečnosti tkví ve…

Kdo vám v cizině poradí?

7.2.2005 

Sharyn přijala místo v Dominikánské republice a brzy zjistila, že se má co učit. Naštěstí se jí její nadřízený stal kulturním mentorem, osobou s hlubokým porozuměním místního způsobu života, který ji…

Článek v rámci předplatného icon Jak zničit firmu v pěti krocích

4.2.2005 

Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí. Může však vyjít velice draho, pokud nebude efektivní. Marketingové kampaně musí být přísně zacílené, což není tak jednoduché,…

Výpis 60916105 z celkem 7112