Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7106 článků.

icon Sedm základních součástí plánu

16.3.2005 

Pokud se chcete pustit do přípravy podnikového plánu, pamatujte na to, že forma následuje za funkčností. Plán se musí hodit k vašim přesným podnikovým potřebám. Důraz by se měl měnit podle toho, zda…

Nová mise

16.3.2005 

Spolu s tím, jak ve Spojených státech stoupá zájem veřejnosti o vojenské záležitosti, zástupci vojáků v záloze nebo ve výslužbě využívají této příležitosti a snaží se upozornit na to, že lidé…

icon Jak jsou na tom ženy podnikatelky

15.3.2005 

Podle mezinárodní studie Global Entrepreneurship Monitor 2004, které se zúčastnilo 34 zemí světa, představují ženy 41 procent všech podnikatelů. Studie, jíž u příležitosti Mezinárodního dne žen…

icon Není čas, není produktivita

15.3.2005 

Šéfové často snižují produktivitu svých firem tím, že nevěnují dostatečný čas a prostor strategickému plánování. V nedávném výzkumu to potvrdilo alespoň britské ministerstvo obchodu a průmyslu (DTI).…

icon Informatici nejsou opraváři

11.3.2005 

I přes každoročně vysoké náklady do prostředků informačních technologií většina malých a středních firem stále nechápe investice do IT jako strategické. Odborníci o to důrazněji upozorňují, že je to…

Článek v rámci předplatného icon Deset mýtů o inovacích v IT a managementu

10.3.2005 

Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou příslušnou odbornou literaturu. V oblasti metodologie IT a managementu literatura zpravidla obsahuje nejčastější omyly, a to i v…

icon Vychovejte si své budoucí manažery hned

10.3.2005 

Výběr a rozvoj budoucích manažerů je klíčový úkol a zároveň velká starost mnoha společností, zvláště pro vůdcovské role. Mnoho podniků předpovídá v budoucích 3-5 letech vyšší počet volných vedoucích…

icon Jak nestrávit život v e-mailové schránce

9.3.2005 

V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu zpracováváním elektronické pošty, si mnozí kladou otázku, jak to zvládnout rychleji. Nejen, že e-maily přicházejí kdykoli,…

icon Zákazník je chodící výplatní páska

8.3.2005 

Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…

icon Jak správně vybrat kouče

7.3.2005 

Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů rozvoje profesionálních i osobních dovedností. Počet firem najímajících kouče za účelem zlepšení svých obchodních výsledků…

icon Osobní kontakt nahradit nelze

3.3.2005 

Někteří podnikatelé prožívají svůj pracovní život prostřednictvím telefonu a počítače, ale efektivní vytváření vztahů vyžaduje osobní interakci. Rozvoj technologií umožnil provádět většinu úkolů zpoza…

Mlžit, mlžit a zase mlžit

3.3.2005 

Průzkum mezi dvěma tisícovkami britských zaměstnanců, který uskutečnil Plain English Campaign a Microsoft, ukázal, že pracovníci pociťují nátlak, aby v práci lhali. Téměř dvě třetiny z nich přiznávají…

icon Více žen - podnikatelek

28.2.2005 

Ženy vlastní téměř polovinu začínajících firem v USA, ale mnoho překážek jim brání v rozvinutí jejich plného potenciálu. To tvrdí Marilyn Kourilsky, profesorka a ředitelka Institute for the Study of…

icon Jak se vyhnout zneužití technologie

28.2.2005 

Počítače jsou dnes na pracovištích tak běžné jako telefony, nicméně možnost jejich zneužití je astronomicky vyšší a jsou mnohem dražší. Protože zákony na ochranu počítačového soukromí jsou teprve v…

icon Business Intelligence v kostce

25.2.2005 

Moderní technologie umožňují firmám shromažďovat velké množství dat. Sběr dat má však smysl jen tehdy, pokud z nich firmy dokáží odvodit smysluplné informace o prodeji, zákaznících apod. Skupinu…

Výpis 60616075 z celkem 7106