Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7124 článků.

icon Proces učení ve "znalostních" organizacích

29.10.2001 

Znalosti jsou klíčovým majetkem nových organizací, jejichž fungování je založeno na znalostech. Tyto organizace vyžadují práci specializovaných odborníků, kteří musí rozvíjet své kompetence a vzájemně…

icon Co je nutné k realizaci úspěšného e-mailového marketingu

29.10.2001 

Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a perspektivními obchodními partnery. Existují však technologická řešení, která umožňují dotáhnout e-…

icon Datové sklady a jejich struktura

29.10.2001 

Vývoj datového skladu obvykle vychází ze dvou iniciativ: analýzy podnikových (obchodních) potřeb a vyhodnocení zdrojů dat. Probíhá…

icon eBPM - Pět pravidel efektivního investování do CRM

25.10.2001 

Z webových stránek se stává základní kámen firemní strategie CRM. Marketingoví manažeři se proto stále více snaží pochopit a maximalizovat hodnotu investic do e-businessu. K tomu je však zapotřebí…

icon Vícerozměrové modely dynamického učení pro rozvíjení správy znalostí

25.10.2001 

Organizace na počátku nového tisíciletí řeší komplikované dilema. Mají dále rozvinout své kompetence a integrovat techniky spolupráce, které dále rozšiřují jejich řetězec hodnot, nebo zavádět…

icon Nástroje pro myšlení a znalostní ekonomika

22.10.2001 

Klíčovým slovem současnosti se v obchodních i vládních kruzích stala „znalostní ekonomika“. Schopnost vytvářet a ukládat…

icon Cílené shromažďování informací v dynamickém konkurenčním prostředí

22.10.2001 

Současné přístupy vedení ke strategiím založeným na zdrojích a klíčovým kompetencím vyžadují rozsáhlé shromažďov&…

Co dělat, aby bylo školení pro studenty přitažlivější a efektivnější

19.10.2001 

Mnoho lidí se rádo učí, ale nesnášejí školení. Článek popisuje způsoby a metody výuky, které vedou k tomu, že učení je záživnější a lépe odpovídá potřebám jednotlivých zaměstnanců. Ti také oceňují, že…

icon Fúze prodejních kanálů - strukturovaný přístup k alokaci činností prodeje

19.10.2001 

Společnost Alexander Group Inc. (AGI) zjistila, že klíčové problémy zavádění CRM souvisejí s procesy a ne s technologiemi. Jako nejnaléhavější se ukázaly následující potřeby:- překonání neochoty…

icon Informace o zákaznících a jejich využití při řízení vzájemných vztahů

18.10.2001 

V době, kdy se klade důraz na roli technologií v oblasti datových analýz a datových skladů se dá velmi snadno zapomenout na to, že znalosti o zákaznících nejsou softwarovým balíčkem ani databází. Je…

icon Integrace lidí s postižením a jiným etnickým původem do společnosti a pracovního procesu

17.10.2001 

Společnost (zejména v USA) je složena z mnoha lidí různého rasového a etnického původu. Lidé se musí naučit začít je vnímat bez předsudků a zvyknout si, že jejich odlišnost v podstatě není odlišností…

icon Mzdy vedoucích pracovníků v době úpadku internetových firem

16.10.2001 

Článek se zabývá problematikou motivace a odměňování vedoucích pracovníků v internetových společnostech.Internetové podnikání se zpočátku rozvíjelo velmi slibně. Investoři vkládali milióny dolarů do…

icon Klíč k úspěšnému obchodování spočívá ve využití více kanálů

12.10.2001 

Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr přinesl průzkum společnosti Shop.org. Tradiční značky se začaly prosazovat na Internetu v době, kdy…

Lidé, kteří se účastní kurzů slušného chování, jsou sebevědomější a dokáží udělat lepší dojem

12.10.2001 

Článek se zabývá významem lekcí společenského chování pro zaměstnance. Výzkumy dokazují, že lidé, kteří prošli školením na téma společenského chování, jsou sebevědomější, více si věří a dělají lepší…

icon Proti nezaměstnanosti se dá bojovat - třeba založením vlastní firmy

12.10.2001 

Článek popisuje výhody, které samostatné podnikání přináší a pohnutky, které lidi vedou k tomu, aby si zakládali vlastní podniky. Také poskytuje rady, kterými by se měl řídit každý, kdo se rozhodne…

Výpis 70517065 z celkem 7124