Proces učení ve "znalostních" organizacích
Znalosti jsou klíčovým majetkem nových organizací, jejichž fungování je založeno na znalostech. Tyto organizace vyžadují práci specializovaných odborníků, kteří musí rozvíjet své kompetence a vzájemně…
Pro hledaný výraz "Obchodn" bylo nalezeno 7124 článků.
Znalosti jsou klíčovým majetkem nových organizací, jejichž fungování je založeno na znalostech. Tyto organizace vyžadují práci specializovaných odborníků, kteří musí rozvíjet své kompetence a vzájemně…
Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a perspektivními obchodními partnery. Existují však technologická řešení, která umožňují dotáhnout e-…
Vývoj datového skladu obvykle vychází ze dvou iniciativ: analýzy podnikových (obchodních) potřeb a vyhodnocení zdrojů dat. Probíhá…
Z webových stránek se stává základní kámen firemní strategie CRM. Marketingoví manažeři se proto stále více snaží pochopit a maximalizovat hodnotu investic do e-businessu. K tomu je však zapotřebí…
Organizace na počátku nového tisíciletí řeší komplikované dilema. Mají dále rozvinout své kompetence a integrovat techniky spolupráce, které dále rozšiřují jejich řetězec hodnot, nebo zavádět…
Klíčovým slovem současnosti se v obchodních i vládních kruzích stala „znalostní ekonomika“. Schopnost vytvářet a ukládat…
Současné přístupy vedení ke strategiím založeným na zdrojích a klíčovým kompetencím vyžadují rozsáhlé shromažďov&…
Mnoho lidí se rádo učí, ale nesnášejí školení. Článek popisuje způsoby a metody výuky, které vedou k tomu, že učení je záživnější a lépe odpovídá potřebám jednotlivých zaměstnanců. Ti také oceňují, že…
Společnost Alexander Group Inc. (AGI) zjistila, že klíčové problémy zavádění CRM souvisejí s procesy a ne s technologiemi. Jako nejnaléhavější se ukázaly následující potřeby:- překonání neochoty…
V době, kdy se klade důraz na roli technologií v oblasti datových analýz a datových skladů se dá velmi snadno zapomenout na to, že znalosti o zákaznících nejsou softwarovým balíčkem ani databází. Je…
Společnost (zejména v USA) je složena z mnoha lidí různého rasového a etnického původu. Lidé se musí naučit začít je vnímat bez předsudků a zvyknout si, že jejich odlišnost v podstatě není odlišností…
Článek se zabývá problematikou motivace a odměňování vedoucích pracovníků v internetových společnostech.Internetové podnikání se zpočátku rozvíjelo velmi slibně. Investoři vkládali milióny dolarů do…
Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr přinesl průzkum společnosti Shop.org. Tradiční značky se začaly prosazovat na Internetu v době, kdy…
Článek se zabývá významem lekcí společenského chování pro zaměstnance. Výzkumy dokazují, že lidé, kteří prošli školením na téma společenského chování, jsou sebevědomější, více si věří a dělají lepší…
Článek popisuje výhody, které samostatné podnikání přináší a pohnutky, které lidi vedou k tomu, aby si zakládali vlastní podniky. Také poskytuje rady, kterými by se měl řídit každý, kdo se rozhodne…