Zdokonalte plánování času
Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte udělat za čas, který je k dispozici? Článek přináší několik tipů…
Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2384 článků.
Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte udělat za čas, který je k dispozici? Článek přináší několik tipů…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů středisek.- Najímejte správné lidi. To,…
V některých částech světa převládá pohodlnost nad kvalitou stravování v pracovních dnech. Ti, co si mohou dovolit kupovat výživné potraviny, dělají stále častěji naprostý opak. Kniha Christophera…
Organizace může být jen tak silná jako její vůdcovský tým. Pro mnohé firmy je proto stále důležitější investovat do současných i budoucích vůdců a dostatečně motivovat nejvýkonnější lidi, aby si je…
Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…
Lidé, kteří pracují doma a mají děti, získali příchodem nového školního roku více času pro sebe a organizaci své práce. Často však mají stále stejný pocit, že nezvládají dělat všechno, co by měli.…
Internet zmenšil svět a stal se oblíbeným místem, kde uchazeči vyhledávají volné pozice. Přesto řada profesionálů, kteří mají zájem změnit místo, má strach internet využívat, protože by jejich…
Martin Straka sází při náboru zaměstnanců na subjektivní pocit, který ho obvykle nezklame. Personnel Specialist jazykové školy Glossa má rád skoro všechno irské a těší ho, že Glossa dokáže odlákat…
Rostoucí počet lidí starších padesáti let se snaží podnikat, často po dlouhé praxi, kdy pracovali pro někoho jiného. Přestože to, že jsou starší přináší některé výhody jako například životní…
Sledování konkurence je v současné době nezbytným předpokladem úspěšného podnikání. Druhá část článku se věnuje finančně náročnějším metodám výzkumu konkurence. Důležité informace přinášejí například…
Špatná rozhodnutí při náboru zaměstnanců připravují firmy o čas, školicí zdroje i psychickou energii. Článek proto shrnuje osm základních náborových chyb.- Neprovádění předběžného screeningu uchazečů.…
Poradce, obchodní partner, obchodník, manažer vztahů mezi zaměstnanci atd. Náborář musí umět nosit hodně kabátů.- Poradce. Náborář je denně poradcem uchazečům ináborovým manažerům. Ti často…
Aktuální třetí vydání studie Mezinárodní organizace práce (ILO) s názvem Violence at work ukazuje, že násilí na pracovištích celosvětově roste a v některých zemích dokonce dosáhlo stádia epidemie.…
Studie americké Florida State University prokázala na vzorku téměř 20 000 zkoumaných organizací, že zaměstnanecké výhody mají výrazně pozitivní vliv na chod firem. Zejména podpora pružných mezd a…
Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…