Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2393 článků.

icon Teorie X, teorie Y a jejich nástrahy

23.5.2002 

Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen na obecnou typologii lidí. Každý člověk je jiný a paušalizování se nemusí vyplatit. Manažeři obvykle používají při jednání…

icon Od celoživotního zaměstnání k celoživotnímu vzdělávání

21.5.2002 

Tradiční organizace slibovaly svým zaměstnancům závratnou kariéru, pokud budou tvrdě pracovat a projeví svůj talent. Zkušenosti (snižování stavů, outsourcing apod.) dokázaly, že tomu tak nemusí být…

icon Přijali byste do vedoucí funkce ženu?

14.5.2002 

I když ženy některé mužské povahové rysy postrádají, jiných kvalit potřebných k vedení se jim dostává mnohem více. Mají větší vytrvalost, pracovní poctivost, flexibilitu, řeší problémy kolektivně,…

Usilujete o povýšení? Snažte se!

3.5.2002 

Povýšení není samozřejmost. Zvláště nyní, v době, kdy se struktura organizace výrazně zploštila, si musí zaměstnanec sám prošlapávat cestičku kariéry. Povýšení navíc vůbec nemusí být cesta vzhůru…

icon Angažovanost zaměstnanců - cesta k úspěchu

29.4.2002 

Manažeři a vůdci se již celá staletí potýkají s problémem, jak koordinovat a řídit organizaci, aby dosáhli kýženého zisku. Dříve (…

icon Jako sloni v porcelánu?

19.4.2002 

Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak organizovat oddělení informačních technologií, proto se dopouští mnoha chyb. Autor článku se zaměřuje na nejfatálnější chyby,…

icon Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

19.4.2002 

Firmy dávají najevo svou snahu o dodržování správných podnikových postupů zaváděním etických norem. Tyto normy mohou použí…

icon Jak snižovat chybovost zaměstnanců

12.4.2002 

Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a ztrátu zákazníků, a tím i snížení zisku firmy (některé zdroje uvádí ztrátu až 25 %!). Zákazníci jsou dnes totiž ještě…

icon Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

10.4.2002 

Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když se použijí vhodné softwarové nástroje. Lidé nejčastěji využívají jejich komunikační funkce, jako je…

icon Jednotlivé úrovně řízení projektu

8.4.2002 

Když nejvyšší vedení nemá přehled o tom, jakými stadii prochází řízení projektů ve firmě, mají tendenci svalovat vinu za neúspěch na vedoucí projektů. Metodologie řízení projektů má obvykle 5 fází a…

Jak zvládat stres? Začněte už dnes!

21.3.2002 

Podle Světové zdravotnické organizace je stres jednou z nejčastějších příčin pracovní neschopnosti zaměstnanců. Náklady vzniklé americkým firmám v důsledku nepřítomnosti zaměstnanců, pracovních úrazů…

icon Jak lépe hospodařit s časem

6.3.2002 

Přísloví, že čas jsou peníze, se traduje snad od dob, kdy byly peníze vynalezeny. Dost možná, že byl čas ještě předtím přirovnáván k výměnným komoditám od dob, kdy byl čas poprvé definován. Jednou z…

icon Firemní kultura - má ještě tento pojem význam?

1.3.2002 

Podniky musí víc než dříve dbát na to, aby se jejich zaměstnanci cítili dobře. Jen tak mají šanci udržet si ty nejlepší. Bez motivovaných a angažovaných zaměstnanců nelze dosáhnout rostoucích zisků a…

icon Které vlastnosti jsou charakteristické pro skvělé manažery?

27.2.2002 

Vedoucí představitele podniků je možné s trochou nadsázky přirovnat k prezidentům států. Oba musí prokázat manažerské kvality a překonávat mnohé problémy, které se mohou zdát neřešitelné. Jedni se od…

icon Kdo by měl stát při implementaci IT?

25.2.2002 

Při zavádění informačních technologií by měly stát týmy spolupracovníků. Ty přitom musí brát na vědomí politiku organizace, zaměstnance, jejichž práci nová IT ovlivní, obchodní partnery, podílníky a…

Výpis 23412355 z celkem 2393