Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Organizace pracovn" bylo nalezeno 2392 článků.

icon Následné hodnocení výkonnosti zaměstnanců a možnosti dalšího zlepšování

8.7.2002 

Jak se dají modely výkonnosti zaměstnanců využít při následném hodnocení efektivity školení a v dalším zdokonalování zaměstnanců? Nejprve je nutné specifikovat výkonnost a analyzovat faktory, které…

Neztrácejte čas!

8.7.2002 

Čas je pro nás něčím, co si nemůžeme našetřit do zásoby, týden má prostě 168 hodin ať děláme, co děláme můžeme jej pouze trávit, a to jak užitečně, tak jím i naprosto plýtvat. Ale lze zvýšit množství…

Organizační učení a jednotlivci

3.7.2002 

Mnoho velkých společností poskytuje svým zaměstnancům firemní či organizační vzdělání, které potřebují ke správnému výkonu své práce. Tyto vzdělávací programy jsou pro zaměstnance motivující, protože…

Článek v rámci předplatného Výkonově orientované přijímací pohovory

1.7.2002 

Pro řadu organizací je přijímací pohovor nejdůležitějším a často jediným prostředkem při konečné volbě vhodného kandidáta na pracovní pozici. Přílišné spoléhání na strukturované pohovory zjišťující…

icon Virtuální týmy - pracovní síla budoucnosti

28.6.2002 

S rozvojem informačních technologií je týmová spolupráce využívána čím dál více. Přestože tradiční techniky (barainstorming, Delphi) mají stále svoji hodnotu, stále mocněji se uplatňují virtuální…

Zvyšování výkonnosti nebo jen "trénink"?

26.6.2002 

Před několika lety určoval úspěch a konkurenceschopnost podniku především jeho hmotný majetek. Dnes jsou to talentovaní a schopní pracovníci, schopnost získávat informace a neustávající zvyšování…

icon Jaká je vlastně hodnota portálů pro spolupráci?

26.6.2002 

Ačkoli na trhu s informačními technologiemi se toho moc neděje, rozhodně to neplatí o podnikových portálech. Více než polovina z 500 nejúspěšnějších společností v USA je již využívá a někteří…

icon Správa znalostí pro začátečníky 3: Znalosti? Co to vlastně je?

24.6.2002 

Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již není ani tak finální produkt, jako spíše know-how jednotlivých zaměstnanců, kteří jej vytváří.…

icon Správa znalostí pro začátečníky 2 - Manažerem znalostí snadno a rychle

20.6.2002 

Znalosti můžeme definovat jako spojení informací se zkušenostmi, intelektuální kapitál. Jejich správou se zabývá dnes již plně samostatná disciplína nazývaná Knowledge Management (KM). Ta má dva…

Článek v rámci předplatného icon Osobní poradci na pracovišti

19.6.2002 

Osobní poradenství (koučing) je možné využít na všech úrovních, čím výše postavený je však klient, tím specifičtější jsou jeho požadavky, protože musí řešit mnoho problémů jak v osobním životě, tak i…

icon Dekorativní odměny již netáhnou

13.6.2002 

Programy odměňování zaměstnanců se v mnoha firmách omezují pouze na vyhlašování „Zaměstnance měsíce“ a slavnostní před&…

Velký bratr vás vidí!

7.6.2002 

Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…

icon Koncepty a složky E-Managementu

28.5.2002 

V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i podstata řízení firmy. Staré způsoby jsou již nepoužitelné a je nutné se adaptovat na nové. Jasno do této otázky může vnést…

icon Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

27.5.2002 

Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí stále roste. Je to totiž jeden z nejlepších prostředků sdílení a zachycování implicitních znalostí. Protože však téměř žádná…

icon Teorie X, teorie Y a jejich nástrahy

23.5.2002 

Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen na obecnou typologii lidí. Každý člověk je jiný a paušalizování se nemusí vyplatit. Manažeři obvykle používají při jednání…

Výpis 23262340 z celkem 2392