Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 1965 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pět základních úkolů manažera obchodního týmu

23.5.2019 

Zatímco vedoucí pozice sebou obecně nese řadu důležitých povinností a potřeb, vedení obchodního týmu je ještě specifičtější, než management v jiných oblastech. Zásadní roli zde hraje motivace týmu,…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, aby váš newsletter neskončil na blacklistu

22.5.2019 

I když poměrně nově platí povinnost žádat o svolení adresáta při zasílání obchodních sdělení, stejně se často stává, že adresáti po nějaké době dají vaši e-mailovou kampaň do blacklistu nebo se z…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se šířit kolem sebe pozitivní energii a vycházet se všemi lépe

21.5.2019 

To, jakým způsobem se k nám chovají ostatní, z velké míry způsobujeme my sami tím, jak se chováme sami. Lidé jsou nejraději ve společnosti pozitivních, motivujících a inspirativních lidí, kteří kolem…

Článek v rámci předplatného icon Šest nadčasových prodejních technik

20.5.2019 

I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské činnosti, existují určité prodejní techniky, které vždy fungovaly, fungují a vždy fungovat budou. V určitých obměnách je můžete vždy…

Článek v rámci předplatného icon Šest zásad obchodního vyjednávání

17.5.2019 

Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se na spolupráci. Teď nastává fáze vyladění konkrétních podmínek obchodní transakce a dostáváte se tak do obchodního…

Článek v rámci předplatného icon Někteří lidé se rodí jako lídři, jiní se to musejí naučit

16.5.2019 

Vedení lidí je specifická činnost a nehledě na vaši odbornost v daném oboru se při povýšení do manažerské funkce budete muset naučit řadu nových věcí.

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

15.5.2019 

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní sféře, tak v kterémkoliv jiném profesním oboru. O produktivitě v prodeji stále panuje několik…

Článek v rámci předplatného icon Nejlepší je začít hned

15.5.2019 

Čím dřív začnete usilovat o uskutečnění svých snů, tím dříve se mohou naplnit.

Článek v rámci předplatného icon „Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu?

14.5.2019 

Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy a pochybnosti, a dokonce je s vámi explicitně sdílí, jedná se naopak o něco, co byste měli vy jako…

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

13.5.2019 

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro klienta. Pokud zahltíte klienta informacemi nebo nebude váš postup zcela transparentní či pochopitelný,…

Článek v rámci předplatného icon Život top manažerů může být obtížný a osamělý (2/2): Co s tím

13.5.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že pro vrcholové manažery může být jejich práce velmi strestující. Mohou být najednou obklopeni lidmi, kteří jim neříkají pravdu, protože se bojí oznamovat špatné…

Článek v rámci předplatného icon 7 chyb, kterých se nesmíte dopustit v obchodním e-mailu

10.5.2019 

Obchodování se již před nějakou dobou z podstatné části přesunulo do online prostředí. E-mail je již dnes zcela běžnou formou komunikace mezi klientem a obchodním zástupcem. Aby ale tato komunikace…

Článek v rámci předplatného icon Nejlepší města dnešního světa

10.5.2019 

Kde investovat, kde čekat růst? Které země, regiony nebo města nabízejí ty nejlepší příležitosti? V rámci měst je to celkem přehledné, protože některá z nich jsou zřetelně atraktivnější než zbytek.

Článek v rámci předplatného icon Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře

9.5.2019 

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo nekomfortní systém zákaznického servisu je pro klienta dostatečným důvodem k tomu, aby ukončil svoji…

Článek v rámci předplatného icon „Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem

6.5.2019 

Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a to vše pouze za účelem zisku. Bohužel v některých případech je tento stereotyp pravdivý. Prodejní…

Výpis 115 z celkem 1965
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace