Jak říci „ne“
Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo projekt, není jednoduché. Mnozí lidé v takových situacích jen…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo projekt, není jednoduché. Mnozí lidé v takových situacích jen…
Zajímavý, osobní blog může být silnou součástí strategie pro propagaci firmy v rámci sociálních médií. Vytvořit a udržet…
Žádný vůdce není perfektní, stále má prostor zdokonalovat se. Jako základ a odrazový bod může posloužit vymezení základních…
Pracovat z domova znamená trávit většinu času mimo přímý kontakt s ostatními. I když budete komunikovat prostřednictvím telefonu, e-mailu či Skypu, v…
Zejména pro malé firmy představují webové stránky virtuální výkladní skříň, na jejímž základě si vytvářej&…
Americký manažerský konzultant a autor knihy s názvem „Nice Teams Finish Last“ Brian Cole Miller upozorňuje, že to, co na první pohled vypadá jako př&…
Zajištění odpovědnosti zaměstnance za jeho roli v organizaci a týmu patří ke klíčovým předpokladům jak firmy, tak zaměstnanců. Pokud chcete, aby vaši…
Práce z domova vypadá na první pohled lákavě. Řada lidí si představuje klidné dny, konferenční hovory v teplácích a vyšš&…
Práce operátorů call center je velice namáhavá a stresující. Právě stres a také nedostatek uznání ze strany zaměstnavatele patř&…
Než se firma rozhodne prodávat své produkty do zahraničí, měla by se důkladně seznámit s cílovým trhem. Vycházet je třeba z poptávky po př&…
Vypadat dobře se vyplatí. Potvrdily to alespoň dvě nedávné studie amerického časopisu Newsweek, které ukázaly, že na současném trhu práce nen&…
Většina firem si uvědomuje, jak důležité je vzdělávat v poskytování služeb zákazníkům ty zaměstnance, kteří se se zákazníky běžně…
O nejmladší generaci zaměstnanců, tzv. Generaci Y, se často mluví ve světle jejích nedostatků a výstředností. Má však i řadu schopností…
Noví manažeři si na jednu stranu říkají, že jim nastávají dobré časy, kdy mohou realizovat své záměry a druzí je budou muset poslouchat.…
Ve firmách většinou panuje nadšení, když přijdou s novým výrobkem či službou. Dosáhnout stejného nadšení u zákazníků…