Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak říci „ne“

24.8.2010 

Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo projekt, není jednoduché. Mnozí lidé v takových situacích jen…

icon 8 kroků k stále aktuálnímu firemnímu blogu

24.8.2010 

Zajímavý, osobní blog může být silnou součástí strategie pro propagaci firmy v rámci sociálních médií. Vytvořit a udržet…

Článek v rámci předplatného icon Co dělá dobrého vůdce?

23.8.2010 

Žádný vůdce není perfektní, stále má prostor zdokonalovat se. Jako základ a odrazový bod může posloužit vymezení základních…

Je práce z domova pro vás?

23.8.2010 

Pracovat z domova znamená trávit většinu času mimo přímý kontakt s ostatními. I když budete komunikovat prostřednictvím telefonu, e-mailu či Skypu, v…

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky (nejen) pro malé firmy

23.8.2010 

Zejména pro malé firmy představují webové stránky virtuální výkladní skříň, na jejímž základě si vytvářej&…

Sedm mýtů "hodných" týmů

20.8.2010 

Americký manažerský konzultant a autor knihy s názvem „Nice Teams Finish Last“ Brian Cole Miller upozorňuje, že to, co na první pohled vypadá jako př&…

icon Odpovědná práce začíná u jasných očekávání

20.8.2010 

Zajištění odpovědnosti zaměstnance za jeho roli v organizaci a týmu patří ke klíčovým předpokladům jak firmy, tak zaměstnanců. Pokud chcete, aby vaši…

Práce z domova efektivně

20.8.2010 

Práce z domova vypadá na první pohled lákavě. Řada lidí si představuje klidné dny, konferenční hovory v teplácích a vyšš&…

icon Jak ocenit zaměstnance call center?

20.8.2010 

Práce operátorů call center je velice namáhavá a stresující. Právě stres a také nedostatek uznání ze strany zaměstnavatele patř&…

icon Než vykročíte na zahraniční trh

20.8.2010 

Než se firma rozhodne prodávat své produkty do zahraničí, měla by se důkladně seznámit s cílovým trhem. Vycházet je třeba z poptávky po př&…

Newsweek: Atraktivní vzhled předčí vzdělání

19.8.2010 

Vypadat dobře se vyplatí. Potvrdily to alespoň dvě nedávné studie amerického časopisu Newsweek, které ukázaly, že na současném trhu práce nen&…

icon Každý zaměstnanec má svého zákazníka

19.8.2010 

Většina firem si uvědomuje, jak důležité je vzdělávat v poskytování služeb zákazníkům ty zaměstnance, kteří se se zákazníky běžně…

Mladá generace zaměstnanců potřebuje silný příklad

19.8.2010 

O nejmladší generaci zaměstnanců, tzv. Generaci Y, se často mluví ve světle jejích nedostatků a výstředností. Má však i řadu schopností…

icon První kroky v nové manažerské roli

19.8.2010 

Noví manažeři si na jednu stranu říkají, že jim nastávají dobré časy, kdy mohou realizovat své záměry a druzí je budou muset poslouchat.…

icon Jak přijít s novinkou na trh?

19.8.2010 

Ve firmách většinou panuje nadšení, když přijdou s novým výrobkem či službou. Dosáhnout stejného nadšení u zákazníků…

Výpis 40514065 z celkem 11105