Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Chválíme upřímně a specificky

29.3.2010 

Každý chce slyšet uznání za dobře vykonanou práci. Zasloužená a včasná pochvala dokáže zaměstnance motivovat k tomu, aby ze sebe i nadále…

icon 8 kroků k lepšímu využití času

29.3.2010 

Umění řídit čas je vlastně uměním řídit sebe sama. I když existuje množství zcela individuálních způsobů, jak plánovat čas, článek přich&…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšný obchodník prodává řešení problémů

29.3.2010 

Nejúspěšnější obchodníci nabízejí řešení problémů. Prodej řešení problémů je totiž efektivnější…

icon Deník The Times zpoplatňuje online obsah

29.3.2010 

Britský deník The Times a jeho nedělní vydání Sunday Times začnou od června 2010 vybírat poplatky za přístup na své webové strá…

10 kroků k zavedení e-learningu

29.3.2010 

10. Vyhodnoťte své potřeby. Dopřejte si dostatek času na zhodnocení a naplánování toho, co vaše organizace potřebuje k užitečnému a efektivnímu…

Článek v rámci předplatného Den příšerných kravat a další nenákladná motivace

26.3.2010 

Odměňovat zaměstnance a projevovat uznání za dobře vykonanou práci lze i bez velkých rozpočtů. Nefinanční motivace může být stejně úspěšn&…

Článek v rámci předplatného 7 hříchů nových zaměstnanců

26.3.2010 

Získali jste práci a možná si říkáte, že to nejtěžší už máte za sebou. Ve skutečnosti však váš úspěch v organizaci…

Článek v rámci předplatného Bohatší = šťastnější? Jak kdy

26.3.2010 

Lidé často věří, že když budou mít více peněz, budou šťastnější. Výzkumníci z britských University of Warwick a Cardiff University…

Článek v rámci předplatného icon K prezentaci čelem, ke strachu zády

26.3.2010 

Veřejné vystoupení znamená pro mnoho lidí těžké psychické vypětí, což může celou prezentaci poškodit. Strach však lze překonat přípravou a praxí. Dobrý řečník by měl znát své publikum a jeho potřeby.…

icon Selhání jako příležitost

26.3.2010 

Každá firma se chce vyvarovat selhání. Často jsou to však právě selhání, která firmám pomáhají růst a být silněj&…

Článek v rámci předplatného icon Cold callingu neodzvonilo

26.3.2010 

Rozšíření sociálních médií a webových aplikací jakožto nejžhavějších nástrojů pro budování obchodn&…

Člověk člověku mentorem

25.3.2010 

Dovednosti a tvrdá práce patří k základním předpokladům úspěšné kariéry. Hodně však může pomoci i mentor – zkušeněj&…

Článek v rámci předplatného Nakonec jde vždy o prodej

25.3.2010 

O motivaci zaměstnanců, kteří se nezabývají obchodem, nelze uvažovat bez toho, aby byl obchod zařazen do diskuse. Každá činnost ve firmě by totiž měla určitým…

Článek v rámci předplatného Boj o talenty opět přitvrdí

25.3.2010 

S oživením ekonomiky opět posílí konkurenční boj o to, jak si získat a udržet nejlepší talenty. Všichni účastníci zapojení…

icon 7 vět, které by šéf neměl vypustit z úst

25.3.2010 

Existují určité věci, které by dobrý šéf a vůdce nikdy neměl říkat svým podřízeným. Které to jsou? - Platím v&…

Výpis 45914605 z celkem 11105