Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Tři chyby při zavádění změn

14.1.2010 

Zavádění změn patří mezi nejsložitější manažerské úkoly. Stoprocentní úspěšnosti dosáhnout nelze, můžete se však vyvarovat tří základních problémů, k nimž při snaze o změny dochází nejčastěji. -…

icon Pozor na marketingové chyby v roce 2010

14.1.2010 

Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti chybám. - Nepropadejte šílenství sociálního marketingu. Marketing prostřednictvím sociálních sítí představuje pouze další…

5 kroků k udržení talentů

13.1.2010 

Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není jednoduché. Článek proto doporučuje několik opatření. - Zjistěte, co vaše talenty motivuje. Pokládejte specifické otázky jako…

Článek v rámci předplatného Do nového roku s lepším uznáním

13.1.2010 

Vstupte do nového roku s předsevzetím více projevovat uznání svým lidem, kteří se potýkají s vyšším objemem práce a klesající motivací. - Připomínejte si důležitost projevování uznání. Oslabená…

Který kolega vám znepříjemňuje život?

13.1.2010 

V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se projevuje chamtivostí, leností, sobectvím či bezpáteřností, výrazně znesnadňuje ostatním výkon jejich práce. Článek proto…

icon Desatero pro angažované a motivované zaměstnance v roce 2010

13.1.2010 

Jak si v následujícím roce udržet angažované a motivované pracovníky? - Vymezujte jasné a zajímavé cíle. - Zapojte zaměstnance do diskuse o možnostech rozvoje firmy. - Vysvětlujte zaměstnancům, co…

icon 5 překážek efektivní práce na dálku

13.1.2010 

Většina zaměstnanců, kteří pracují na dálku, se potýká s určitými překážkami výkonu své práce. Článek popisuje pět hlavních překážek, na které by manažeři měli své zaměstnance upozorňovat a snažit se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

13.1.2010 

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání a udržení zákazníků je důležité v každé době a zvlášť v té současné. Pomoci může i snížení cen, je…

Vůdce nekouká na škatulky

12.1.2010 

Všichni máme tendenci škatulkovat" druhé lidi. Je to pohodlné, ale nebezpečné, protože to omezuje možnosti, které by mohly vyvstat ze vzájemného vztahu. Vnímat druhé takové, jací opravdu jsou,…

icon Jak sestavit zelený tým

12.1.2010 

Nejlepší cesta, jak nastartovat firemní iniciativy prospěšné životnímu prostředí, je umožnit zaměstnancům, aby je vedli. Sestavte zelený" tým, který budou tvořit jednotlivci se společným zájmem o…

CSR se daří bez ohledu na krizi

12.1.2010 

Ani ekonomická krize nezměnila názor podniků na společenskou odpovědnost (CSR). Ukázal to výzkum společnosti SPSS, který v rámci pravidelné roadshow shromáždil odpovědi 300 marketingových…

Článek v rámci předplatného icon 5 nejdůležitějších e-mailů pro vaše zákazníky

12.1.2010 

Vzhledem k omezeným rozpočtům přebírá e-mail klíčové místo v marketingových plánech malých firem. Firmy, které jej nepoužívají, se tak připravují o jednu z nejlevnějších a zároveň nejefektivnějších…

Článek v rámci předplatného Desatero kariérních předsevzetí

11.1.2010 

Nový rok nabízí příležitost zamyslet se nad rozvojem kariéry a zapracovat na něm. Článek přichází s deseti doporučeními, jak v novém roce dosáhnout větších kariérních úspěchů než v tom předcházejícím.…

Úskalí zaměstnaneckých průzkumů

11.1.2010 

Správně sestavený zaměstnanecký průzkum může být hodnotným a strategickým nástrojem k zjišťování toho, co si zaměstnanci skutečně myslí. Zjišťovat však nestačí. Na základě výsledků je třeba jednat -…

Přivítání na míru

11.1.2010 

Pro řadu nových zaměstnanců může být první den v práci únavný kvůli náročnému vysvětlování firemních pravidel. Většina firem přistupuje k orientaci nových lidí staticky, příprava prezentace na míru…

Výpis 48914905 z celkem 11105