Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Jak poznat a zlepšit slabé vůdcovství?

6.1.2010 

V obtížných dobách není třeba zdůrazňovat důležitost silných a důvěryhodných vůdců. Článek proto radí, jak rozpoznat vůdce, kteří těchto kvalit nedosahují a nenechat je způsobit nepříjemné škody. -…

Přesvědčit nemusí být složité

6.1.2010 

Umění přesvědčit představuje dovednost, kterou bychom měli být schopni uplatňovat v každodenním životě, i kdyby mělo jít jen o to, jak přesvědčit manžela, aby vyndal prádlo z pračky. Článek přináší…

Článek v rámci předplatného Ženy to dokázaly

6.1.2010 

V době krize, kdy svět nemá příliš důvodů k oslavám, se nabízí jedna zajímavá příležitost. Během několika měsíců překročí počet žen polovinu americké pracovní síly. Již dnes ženy představují většinu…

icon Proč cvičit jógu?

6.1.2010 

Řada lidí si myslí, že jóga je pouze protahování, ve skutečnosti však zahrnuje fyzické i psychické výhody, které se přenášejí z cvičební podložky do našich soukromých i profesionálních životů. Proč…

icon Tři novoroční otázky pro (ne)úspěšné manažery

6.1.2010 

Začátek roku je dobou bilancování a vytyčování nových cílů. Zamysleme se proto nad tím, co odlišuje dobré a silné manažery od špatných. Ti dobří si umějí dávat jasné a měřitelné cíle pro sebe i pro…

icon Jak co nejlépe využít firemní blog

6.1.2010 

Firemní blogy pomáhají udržovat kontakt se zákazníky, ale i posilovat prodej, dokáží-li je firmy správně řídit. Článek upozorňuje na čtyři oblasti, kterým je třeba věnovat zvláštní pozornost. -…

Chytřejší zaměstnanecké průzkumy

5.1.2010 

Máte pocit, že vaše zaměstnanecké průzkumy nejsou přesné? Příliš pozitivní nebo příliš negativní výsledky vzbuzují oprávněné pochybnosti o upřímnosti respondentů. Článek proto přichází s několika…

Jak efektivně vést na dálku

5.1.2010 

Pracovní týmy se stávají stále více virtuálními". Tvoří je lidé pracující napříč prostorem, časovými pásmy i kulturními hranicemi. Pro firmy to znamená potřebu učit se je vést, chtějí-li dosahovat…

Interní komunikace: Nalaďte se na stejnou vlnovou délku

5.1.2010 

Manažeři a zaměstnanci by ve vzájemné komunikaci jistě ocenili nástroj, který je bohužel dostupný jen hrdinům sci-fi - univerzální překladač. I když totiž mluví stejným jazykem, často si nerozumějí.…

Článek v rámci předplatného icon Nepodceňujte předvádění produktů

5.1.2010 

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že obchodník produktu rozumí a je schopen ukázat, jak funguje. Měl by také umět zodpovědět otázky…

icon Manažer nepotřebuje předsevzetí, ale cíle

5.1.2010 

Většina lidí si na začátku roku slibuje, že se bude více snažit uskutečnit věci, které by měla udělat - dostat se do lepší formy fyzicky, finančně i psychicky. Platí to i pro vedoucí pracovníky, kteří…

Článek v rámci předplatného icon 10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

5.1.2010 

Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít zcela. Článek upozorňuje na deset případů, jak ztrátu zákazníků urychlit. - Posílejte zákazníka od čerta k ďáblu. Ať uděláte…

Zdravým rozumem ke zdravému leadershipu

4.1.2010 

Uplynulý rok byl pro firmy bezpochyby velmi náročný. Bylo třeba hodně věcí změnit a stejně tomu bude i letos. Otázkou zůstává, které to jsou. Měli byste přijít s novou iniciativou pro zlepšení, uvést…

Článek v rámci předplatného Novoroční předsevzetí pro osobní i manažerský úspěch

4.1.2010 

Nový rok může být začátkem nových cílů, plánů a snů. Článek přichází s deseti předsevzetími, jak si (nejen) manažeři mohou letošní rok zpříjemnit a být úspěšnější. - Každý den udělejte něco jen sami…

Proč selhává koučování?

4.1.2010 

Koučování může být velice efektivní metodou osobního rozvoje, často však není. Neefektivní koučování je proto třeba rozeznat včas. V první řadě je třeba si uvědomit, že pro dospělé lidi není snadné…

Výpis 49214935 z celkem 11105