Networking není prodej
Přemýšleli jste někdy o tom, proč je pro někoho snadné navazovat důležité kontakty, zatímco vy stojíte v rohu, popíjíte drink a doufáte, že k vám někdo přijde sám? Pak je na čase naučit se několik…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Přemýšleli jste někdy o tom, proč je pro někoho snadné navazovat důležité kontakty, zatímco vy stojíte v rohu, popíjíte drink a doufáte, že k vám někdo přijde sám? Pak je na čase naučit se několik…
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…
PR manažeři patří mezi nejzdravější zaměstnance, i když jejich práce představuje jednu z těch, které jsou nejvíce stresující. Ukázal to nedávný výzkum britského poskytovatele zdravotních plánů…
Stres zaměstnanců připravil v letošním roce firmy o značné množství pracovních dní. Vzhledem k ekonomické situaci bude řízení stresu důležité i v roce 2010. Na co by se tedy firmy měly zaměřit? -…
Subjekty poskytující i poptávající firemní školení čelí určitým překážkám. Jelikož však obě strany chtějí dosáhnout efektivního školení, které splní svůj účel, měly by se naučit lépe chápat jedna…
Základy efektivního řízení zaměstnanců se nezmění jen kvůli horší ekonomické situaci. Rok 2009 byl velice náročný, firmy, které se držely základních pravidel HR, však dokázaly uspět. Neupřednostnily…
Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání obchodů je třeba vědět, kdy mluvit a kdy naopak mlčet. Článek přináší několik tipů, jak upřednostnit…
V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…
Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public relations k doplnění svých reklamních kampaní. Většina profesionálů a vyšších manažerů například představuje odborníky ve svém oboru.…
Lidé, s nimiž pracujeme, představují primární zdroj frustrace na pracovištích. Ukázal to alespoň nedávný výzkum portálu Monster.co.uk. Nepořádní a neorganizovaní kolegové obtěžují 40 % dotázaných…
Prioritou britských manažerů do roku 2010 je upřednostnit rozvoj jejich týmů před tradičními prioritami, jako je budování kontaktů nebo trávení více času se zákazníky a klienty. Vyplývá to z…
V zimním období je velmi aktuální otázkou, při jakých symptomech onemocnění by měl zaměstnanec již ulehnout do postele. Ekonomická krize a konec roku vyvíjejí silný tlak na to, abychom do práce…
Všichni lídři stojí před stejným dilematem - jak plnit aktuální obchodní poptávky a zároveň si uchovat pohled dopředu, kterým je třeba organizaci směřovat z hlediska budoucího úspěchu. Článek proto…
Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je velice důležité, aby zaměstnanci…
Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení zaměstnanci oddaní poskytování kvalitních zákaznických služeb. Článek proto přichází s deseti tipy, jak efektivně školit…