Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Networking není prodej

4.1.2010 

Přemýšleli jste někdy o tom, proč je pro někoho snadné navazovat důležité kontakty, zatímco vy stojíte v rohu, popíjíte drink a doufáte, že k vám někdo přijde sám? Pak je na čase naučit se několik…

icon Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

4.1.2010 

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…

icon PR manažeři jsou nejzdravějšími zaměstnanci Británie

4.1.2010 

PR manažeři patří mezi nejzdravější zaměstnance, i když jejich práce představuje jednu z těch, které jsou nejvíce stresující. Ukázal to nedávný výzkum britského poskytovatele zdravotních plánů…

Do nového roku bez stresu

30.12.2009 

Stres zaměstnanců připravil v letošním roce firmy o značné množství pracovních dní. Vzhledem k ekonomické situaci bude řízení stresu důležité i v roce 2010. Na co by se tedy firmy měly zaměřit? -…

10 výzev firemního školení

30.12.2009 

Subjekty poskytující i poptávající firemní školení čelí určitým překážkám. Jelikož však obě strany chtějí dosáhnout efektivního školení, které splní svůj účel, měly by se naučit lépe chápat jedna…

Článek v rámci předplatného Základy řízení HR platí bez ohledu na dobu

30.12.2009 

Základy efektivního řízení zaměstnanců se nezmění jen kvůli horší ekonomické situaci. Rok 2009 byl velice náročný, firmy, které se držely základních pravidel HR, však dokázaly uspět. Neupřednostnily…

Článek v rámci předplatného icon Čím více nasloucháte, tím více prodáte

30.12.2009 

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání obchodů je třeba vědět, kdy mluvit a kdy naopak mlčet. Článek přináší několik tipů, jak upřednostnit…

icon 5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

30.12.2009 

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat publicitu vlastními silami

30.12.2009 

Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public relations k doplnění svých reklamních kampaní. Většina profesionálů a vyšších manažerů například představuje odborníky ve svém oboru.…

Frustrace má jméno kolega

29.12.2009 

Lidé, s nimiž pracujeme, představují primární zdroj frustrace na pracovištích. Ukázal to alespoň nedávný výzkum portálu Monster.co.uk. Nepořádní a neorganizovaní kolegové obtěžují 40 % dotázaných…

Britští manažeři upřednostní potřeby zaměstnanců před vlastními

29.12.2009 

Prioritou britských manažerů do roku 2010 je upřednostnit rozvoj jejich týmů před tradičními prioritami, jako je budování kontaktů nebo trávení více času se zákazníky a klienty. Vyplývá to z…

Nekašlete na kolegy

29.12.2009 

V zimním období je velmi aktuální otázkou, při jakých symptomech onemocnění by měl zaměstnanec již ulehnout do postele. Ekonomická krize a konec roku vyvíjejí silný tlak na to, abychom do práce…

icon 10 strategií úspěšného leadershipu

29.12.2009 

Všichni lídři stojí před stejným dilematem - jak plnit aktuální obchodní poptávky a zároveň si uchovat pohled dopředu, kterým je třeba organizaci směřovat z hlediska budoucího úspěchu. Článek proto…

icon Neberte stížnosti na lehkou váhu

29.12.2009 

Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je velice důležité, aby zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

29.12.2009 

Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení zaměstnanci oddaní poskytování kvalitních zákaznických služeb. Článek proto přichází s deseti tipy, jak efektivně školit…

Výpis 49364950 z celkem 11105