Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Chcete umět lépe francouzsky? Sledujte romantické filmy

5.2.2009 

Jaká by mohla být lepší cesta kprocvičení poslechu francouzštiny než sledování francouzských romantických filmů? Článek doporučuje sedm filmových hitů, které představují francouzskou kulturu a zároveň…

Článek v rámci předplatného Stav globálního řízení talentů v roce 2009

5.2.2009 

Ve světle globálního ekonomického zpomalení a přibývajících zpráv o propouštění zaměstnanců se poněkud ironicky dostává do popředí zájmu firemních strategií řízení talentů. To je závěr výzkumu snázvem…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát efektivnějším manažerem

5.2.2009 

Management má hodně společného spřáním dělat věci lepšími. Každý, kdo se chce stát lepším manažerem, by si měl uvědomit, že management přesahuje jeho pracovní pozici. Znalosti a dovednosti, které jako…

icon Jsou sociální weby dobré pro byznys?

5.2.2009 

Britský think tank Demos přinesl dobré zprávy zaměstnancům závislým na komunitních serverech typu Facebook, MySpace nebo Bebo. Ve své říjnové studii totiž dospěl kzávěru, že zaměstnavatelé by neměli…

icon Rozšiřte své on-line působení

5.2.2009 

Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou vprůběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém…

Řízení lidských zdrojů v ekonomické recesi

4.2.2009 

Ekonomická recese přináší potřebu kreativního řízení lidských zdrojů. Od lidských zdrojů se očekávají nové nápady, změny procesů a rozvoj nových postupů. To navíc musí být levné, jelikož organizace…

Čím otravujete kolegy?

4.2.2009 

Co můžete udělat, abyste se stali produktivnějším a příjemnějším kolegou? Článek shrnuje některé špatné pracovní návyky a rady, jak se jich zbavit.- Špatné plánování. Trávíte první hodinu vpráci tím,…

Článek v rámci předplatného Desatero přikázání úspěšného onboardingu

4.2.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury, tzv. onboarding, slouží jako pomoc jednotlivým zaměstnancům. Konečné výhody však sklízí celá firma. Správně řízený onboarding jí pomůže snížit…

icon Buďte vůdcem změny, nejen manažerem

4.2.2009 

Změna může být nutná, zajímavá nebo slibná, pro většinu lidí je však nepříjemná. Znamená totiž krok do neznáma, opuštění zavedeného chování. Často přináší rizika, nepokoje a konflikty. I žádoucí a…

icon Hlas dělá člověka

4.2.2009 

Zazvoní telefon, vy jej zvednete a volající vás pozdraví, aniž by se představil. I bez toho však podle hlasu okamžitě poznáte, kdo volá, přestože jste se neslyšeli několik let. Jak je to možné?…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing vede

4.2.2009 

E-mailový marketing, marketing vinternetových vyhledávačích a on-line zobrazování reklam předhání offline média, direct mail a mobilní reklamu na pozici nejvýkonnějších reklamních kanálů. To je závěr…

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

3.2.2009 

I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt je pro firmy pořád velmi důležitý. Zaměstnanci, kteří umějí správně telefonovat, pomáhají vytvářet pozitivní a dlouhodobé…

Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?

3.2.2009 

Vdnešní době informací a technologií se řada firem přesouvá od tradičního vzdělávání vučebnách kvíce počítačově podporovanému vzdělávání, ať už se jejich zaměstnanci vzdělávají prostřednictvím…

Pozor na krizi střední kariéry

3.2.2009 

I když většina zaměstnanců prochází poměrně bezbolestně adolescencí, řada jich má problém skrizí středního věku, respektive střední kariéry. Pojem middlescents (zaměstnanci středního věku) vytvořili…

icon Řídí vás krize? Postavte se tomu

3.2.2009 

Jakožto na manažera se na vás vsoučasné ekonomické situaci upírají všechny pohledy. To vás může vyděsit. Najedou nemusíte vědět, jak reagovat. Takto vznikající tlak vás pak může přivést ke špatnému…

Výpis 62716285 z celkem 11105