Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon 10 tipů pro firemní webové stránky

23.2.2005 

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky…

icon Váš šálek kávy

23.2.2005 

Šálek kávy může být účinným manažerským nástrojem. Prosté pozvání druhého člověka na kávu vám totiž dává možnost sednout si s ním, naslouchat a učit se. Taková konverzace nabízí i možnost silně…

icon Řízení projektů není otrokářství

23.2.2005 

Z neúspěšných projektů obviňují firmy nejčastěji nesmyslné chování zákazníků, nerozhodnost manažerů a nepraktičnost používaných technologií. Problém však bude spíše v tom, že tradiční přístup nedokáže…

Motivace zadarmo

22.2.2005 

Motivace se často zužuje jen na výšku finanční kompenzace. Důležité pro zlepšení iniciativy zaměstnanců jsou však i jiné aktivity. Článek popisuje deset kroků, jak motivovat zaměstnance bez peněz,…

Učíme se počítačové gramotnosti

22.2.2005 

Podle profesorky Olgy Štěpánkové z České společnosti pro kybernetiku a informatiku stráví zaměstnanec v průměru 18 dnů ročně řešením problémů s počítačem. Profesí, které by nevyžadovaly alespoň…

Příprava je základ školení

22.2.2005 

Řada personalistů se stále domnívá, že pouhým vysláním zaměstnanců na externí školení nejlépe přispěje k jejich rozvoji. To ale není pravda. Dříve, než k takovému kroku přistoupí, by měli zvážit…

Budoucnost vedení lidských zdrojů

22.2.2005 

Stoupající počet depresivních onemocnění a úzkostných poruch u mladých zaměstnanců změní přístup k náboru a uchovávání pracovních sil v následujících letech. Vyplývá to alespoň z výzkumu kanadské…

icon Méně může být více

21.2.2005 

Myšlenka úspěchu v obchodě jde ruku v ruce s tvrdou prací. Tvrdá práce je pochopitelně důležitá, pokud chce ale podnikatel skutečně pomoci své firmě v úspěšném rozvoji, měl by být schopen také se…

Článek v rámci předplatného icon 12 cest k zákazníkům

21.2.2005 

Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou ze zásadních je ta, jak co nejefektivněji přilákat nové zákazníky. Článek přináší 12 tipů, jak toho docílit s minimálními…

icon Jak lépe budovat kontakty

21.2.2005 

Každý podnikavý člověk ví, jak důležitá je schopnost budování kontaktů. Neznamená to však, že musí obcházet konference a jiné společenské události, třást si rukama s neznámými lidmi a tvářit se jako…

icon Připravit, pozor, propustit!

21.2.2005 

Mít odvahu propustit správnou osobu ve správný čas může být nejefektivnější cestou k fungujícím řešením informačních technologií ve firmách. Nic nedokáže při zavádění nových systémů, aplikací nebo…

Článek v rámci předplatného icon O co jde zákaznickým střediskům?

18.2.2005 

Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou operátoři jejich zákaznických středisek. Podle průzkumu americké společnosti **Dimension Data**, jehož se…

Článek v rámci předplatného Jak na pracovní stres

18.2.2005 

Pracovního stresu se zaměstnanci zbavují velmi těžko. Do práce chodí každý den a každý den je tam také čeká spousta záležitostí, kterých se obávají. To ale neznamená, že proti pracovnímu stresu není…

Pozor, mikromanažer!

18.2.2005 

Je váš nadřízený mikromanažer? V první řadě vězte, že nejste sami. Existuje řada kroků, které lze podniknout, aby práce pod jeho vedením byla snesitelnější. Nejprve je však třeba pochopit podstatu…

Článek v rámci předplatného Kdo by se měl bát o místo?

18.2.2005 

Americká společnost Right Management Consultants, specializující se na personální poradenství a outplacement, provedla rozsáhlý výzkum stability zaměstnání v různých částech světa. Nejméně se podle…

Výpis 1029110305 z celkem 11105