Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Radost z práce není fráze

11.1.2005 

Dobrých výsledků se v práci nedosahuje jen díky penězům, ale i lepším podmínkám, spokojenosti a motivaci zaměstnanců. Poslední roky ukazují, že hodnoty jako příjemné pracovní prostředí, sociální…

icon S humorem opatrně

10.1.2005 

Přestože se ho řada řečníků obává, humor může při veřejném vystupování být užitečným nástrojem. Vhodně zvolený humor dokáže odstraňovat bariéry, vytvořit pouto mezi řečníkem a posluchači, upozornit na…

icon Reputace nad zlato

10.1.2005 

Silná reputace dokáže podpořit obchodní rozvoj firmy a ve špatných časech ji ochránit. Firmy však často budování své reputace zanedbávají a teprve v krizových okamžicích zjišťují, že je pozdě.…

icon Jak se stát konzultantem

10.1.2005 

Ať už se člověk rozhodne působit na volné noze sám, nebo jej k tomu donutí okolnosti, bude to vyžadovat mnoho příprav a hlavně strategii. Lidé se specifickými obchodními zkušenostmi a znalostmi…

icon Čeho je moc...

10.1.2005 

Mohou dnes firmy brát vůbec elektronickou poštu vážně? Objem denně přicházející pošty je enormní. Stále více lidí se hrozí návratu z dovolené a času, který bude třeba věnovat třídění a vyřizování…

Když přijde varování

7.1.2005 

I když zaměstnanec pracuje řadu let zcela bez problémů, může se mu jednoho dne stát, že dostane od svého nadřízeného ústní varování. V takové chvíli se bude cítit zmateně, a proto článek nabízí…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing - trendy 2005

7.1.2005 

Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-mailový marketing, formulovala devět nejvýraznějších trendů, které můžeme v roce 2005 v této oblasti očekávat. Předpovídá…

Článek v rámci předplatného Hlavně to zdraví

7.1.2005 

Mezi nejčastější zaměstnanecké výhody, které poskytují americké firmy patří různé formy péče o zdraví zaměstnanců. Loňský výzkum Americké manažerské asociace (AMA) potvrdil trend stoupajícího zájmu…

Za volantem manažerského expresu

7.1.2005 

Konzultantka Kathy Macdonald přirovnává vůdce k řidičům dálkových autobusů. Jsou to lidé, kteří sedí vepředu, táhnou svůj stroj směrem k cíli a za sebou mají ostatní. Znají cesty, kterými je třeba se…

icon Žádný vůdce z nebe nespadl

6.1.2005 

Nástup do vedoucí pozice nebývá jednoduchý. Koučové v takových případech radí hlavně se nesnažit nikomu nic dokazovat. Jedině pak mohou mít noví vůdcové významný vliv na organizace a dosahovat…

icon Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

6.1.2005 

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci chovají kontraproduktivně. Uniká jim zásadní smysl efektivního marketingového uvažování, kterým je…

icon Noční můra vedoucího pracovníka

6.1.2005 

Britští šéfové se obávají vystupování na veřejnosti. Odhalil to aktuální průzkum konzultantské společnosti Aziz, v němž nadpoloviční většina respondentů z řad obchodních lídrů označila veřejné projevy…

Článek v rámci předplatného icon Příliv spamu neopadá

5.1.2005 

Americká média přinesla v závěru roku zprávu o největší pokutě udělené za rozesílání nevyžádané elektronické pošty. Tři americké firmy dostaly za spam společně pokutu více než 1,3 miliardy dolarů.…

Jak na nový rok...

5.1.2005 

Konec roku přinesl opět čas hodnocení minulosti a plánování budoucnosti. Zaměstnanci teď také hodnotí a plánují, takže se nabízí vhodná příležitost, jak mohu firmy jednak získat a jednak si udržet…

Článek v rámci předplatného Šéf padá ke dnu, kdo půjde s ním?

5.1.2005 

Když šéf začne mít v práci problémy, znamená to, že s sebou ke dnu musí nutně stáhnout i své podřízené? Přerušit spojení se šéfem není pro podřízeného jednoduché, v některých případech je to však…

Výpis 1042610440 z celkem 11105