Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Kdo to řekl? Snad ne já...

3.12.2004 

Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli s chutí zasmějete s někým jiným? Přímost se z osobních kontaktů často vytrácí, přestože stále…

icon Manažerský systém pro všechny

3.12.2004 

Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době rychle uvědomují vysoký potenciál manažerských systémů řídících procesy lidských zdrojů v reálném…

Pro lepší svět i práci

2.12.2004 

Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti, podezřívání, nezdvořilosti a násilí. Článek nabízí zamyšlení nad tím, jak do lidských životů, práce a společenství vrátit…

Jak najít uspokojení v kariéře

2.12.2004 

Některým lidem se podaří živit vlastním koníčkem. Cítí se pak velmi silní. Tato síla však nepramení ze změny kariéry, ale z lidí samotných. Jak se však mají cítit silnými ostatní, kteří jsou ve své…

Abyste se o svátcích nedivili

2.12.2004 

Svátky často ochromují provoz firem. Řada zaměstnanců totiž ztrácí při plánování svátečních událostí výkonnost. Konec roku s sebou nese nejen hon za čísly, ale také zvýšenou míru konfliktů, zmatků,…

Dojíždění životu nebezpečné

2.12.2004 

O tom, že dojíždění do zaměstnání způsobuje stres se v odborných kruzích hovoří poměrně často. Společnost HP však právě zveřejnila výsledky průzkumu z Velké Británie, které potvrzují, že i krátkodobé…

Článek v rámci předplatného icon Přechod zákazníků na nové kanály

2.12.2004 

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro zákazníky, firmu i její partnery. Výhody takového přesunu však mohou tyto nepříjemnosti převážit. Prostřednictvím více kanálů…

icon Školíme a řídíme vícekanálové zaměstnance

1.12.2004 

Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů proto dnes musejí být specialisté, kteří dokáží komunikovat více způsoby a své zkušenosti slučovat.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na kombinované mediální kampaně

1.12.2004 

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň. Důležité je však dbát na provedení reklamy tak, aby byla srozumitelná v každém individuálním médiu. Ve všech médiích je…

icon Nejslabší článek

1.12.2004 

Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na nevyžádané e-maily. Proč ale tolik lidí pořád otevírá zavirované přílohy? Ať už firmy zavádějí jakkoli…

icon Kdyby nebyly chyby

1.12.2004 

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo se tomu může naučit. Většina odborníků se kloní první variantě, protože dobří obchodníci neustále…

Článek v rámci předplatného Práce na vlastní nebezpečí

30.11.2004 

Práce je pro většinu lidí nutnost, ne vždy je však dobrá pro zdraví. Každý má někdy pocit, že si prací ničí zdraví a stále více výzkumů to také potvrzuje. V současné době se velká pozornost obrací k…

Ať zapadnou rychleji

30.11.2004 

Organizace často vidí cenu školení nových zaměstnanců jednoduše jako náklady na vývoj tréninku spojené s délkou programu. Skutečná cena však záleží na délce doby, v níž zaměstnanec dosáhne…

icon Jména v e-komerci

30.11.2004 

Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejde jen o nějaké kreativní cvičení, ale znalosti a dovednosti v oblasti pojmenovávání…

Jak rozvíjet obchodníky

30.11.2004 

Obchodní problémy jsou stále složitější, přibývá nových a nových řešení. Zákazníci jsou pak zahlceni nejrůznějšími možnostmi a potřebují kvalifikované vedení, aby mohli zvolit nejvhodnější produkty.…

Výpis 1051610530 z celkem 11105