Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Několik rad pro interpersonální mistrovství

3.12.2004 

Každý člověk má určitý způsob vytváření a udržování vztahů s ostatními. Důležité jsou tyto vlastnosti zejména u podnikatelů a manažerů. Článek přináší několik doporučení, které mohou pomoci zakládat…

icon Kdo to řekl? Snad ne já...

3.12.2004 

Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli s chutí zasmějete s někým jiným? Přímost se z osobních kontaktů často vytrácí, přestože stále…

Jak najít uspokojení v kariéře

2.12.2004 

Některým lidem se podaří živit vlastním koníčkem. Cítí se pak velmi silní. Tato síla však nepramení ze změny kariéry, ale z lidí samotných. Jak se však mají cítit silnými ostatní, kteří jsou ve své…

Článek v rámci předplatného icon Přechod zákazníků na nové kanály

2.12.2004 

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro zákazníky, firmu i její partnery. Výhody takového přesunu však mohou tyto nepříjemnosti převážit. Prostřednictvím více kanálů…

Dojíždění životu nebezpečné

2.12.2004 

O tom, že dojíždění do zaměstnání způsobuje stres se v odborných kruzích hovoří poměrně často. Společnost HP však právě zveřejnila výsledky průzkumu z Velké Británie, které potvrzují, že i krátkodobé…

Abyste se o svátcích nedivili

2.12.2004 

Svátky často ochromují provoz firem. Řada zaměstnanců totiž ztrácí při plánování svátečních událostí výkonnost. Konec roku s sebou nese nejen hon za čísly, ale také zvýšenou míru konfliktů, zmatků,…

Pro lepší svět i práci

2.12.2004 

Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti, podezřívání, nezdvořilosti a násilí. Článek nabízí zamyšlení nad tím, jak do lidských životů, práce a společenství vrátit…

icon Školíme a řídíme vícekanálové zaměstnance

1.12.2004 

Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů proto dnes musejí být specialisté, kteří dokáží komunikovat více způsoby a své zkušenosti slučovat.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na kombinované mediální kampaně

1.12.2004 

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň. Důležité je však dbát na provedení reklamy tak, aby byla srozumitelná v každém individuálním médiu. Ve všech médiích je…

icon Kdyby nebyly chyby

1.12.2004 

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo se tomu může naučit. Většina odborníků se kloní první variantě, protože dobří obchodníci neustále…

icon Nejslabší článek

1.12.2004 

Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na nevyžádané e-maily. Proč ale tolik lidí pořád otevírá zavirované přílohy? Ať už firmy zavádějí jakkoli…

icon Jména v e-komerci

30.11.2004 

Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejde jen o nějaké kreativní cvičení, ale znalosti a dovednosti v oblasti pojmenovávání…

Ať zapadnou rychleji

30.11.2004 

Organizace často vidí cenu školení nových zaměstnanců jednoduše jako náklady na vývoj tréninku spojené s délkou programu. Skutečná cena však záleží na délce doby, v níž zaměstnanec dosáhne…

Článek v rámci předplatného Práce na vlastní nebezpečí

30.11.2004 

Práce je pro většinu lidí nutnost, ne vždy je však dobrá pro zdraví. Každý má někdy pocit, že si prací ničí zdraví a stále více výzkumů to také potvrzuje. V současné době se velká pozornost obrací k…

Jak rozvíjet obchodníky

30.11.2004 

Obchodní problémy jsou stále složitější, přibývá nových a nových řešení. Zákazníci jsou pak zahlceni nejrůznějšími možnostmi a potřebují kvalifikované vedení, aby mohli zvolit nejvhodnější produkty.…

Výpis 1051610530 z celkem 11105