Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Otevřená komunikace je základ

7.10.2004 

Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře rozmýšlejí. Než začnou mít rádi svoji firmu, musejí si být jisti, že firma má rada je. Zásadní roli proto hraje otevřená komunikace.…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníci chtějí pořád víc

6.10.2004 

Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto výsledku dospěl alespoň výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických vyšších manažerů. 85…

icon Podniková varianta vítězí

6.10.2004 

V důsledku bezpečnostních hrozeb ustupuje ve firmách veřejné vyměňování elektronických zpráv v reálném čase, tzv. instant messaging (IM), uzavřené vnitropodnikové variantě. Aktuální zpráva společnosti…

icon Bez špatných vůdců by nebyli dobří

6.10.2004 

Profesorka Harvardské univerzity Barbara Kellerman se věnuje studiu vůdcovství. Ve své nejnovější knize se však nezaměřila na popis rysů dobrého vůdce, jak se snaží většina autorů. Domnívá se totiž,…

icon Špión, který mně napadl počítač

5.10.2004 

Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření nevyžádané elektronické pošty komerčního charakteru, chystají se na boj proti dalšímu on-line problému, kterým je spyware. Právníci od…

Jak přežít povýšení do manažerského stavu

5.10.2004 

Pozice nižšího manažera je jednou z vůbec nejobtížnějších pracovních pozic. Řadový zaměstnanec poprvé povýšený do manažerské funkce se potýká s celou řadou problémů. Nejprve musí pochopit, že zatímco…

Článek v rámci předplatného Každý je něčí známý

5.10.2004 

Při vytváření pracovních příležitostí stále platí stará pravda, že nejde o to, co známe, nýbrž koho známe. Přestože budování kontaktů pomáhá k lepším nabídkám a kariéře, pro mnoho lidí zůstává noční…

Ať žije ergonomie!

5.10.2004 

Každý byznys něco stojí. Je ale ztráta zisku, předělávání původní práce, odstraňování nadbytečností, snižování produktivity, zvyšování požadavků na úroveň kvality a podpora nespokojenosti a fluktuace…

Znovu školákem

5.10.2004 

Když se dospělí lidé rozhodnou vrátit ke studiu, většinu mají smíšené pocity. Na jedné straně jsou nadšení ze začátku nové kapitoly svého života, na straně druhé mají hrůzu z toho, jak budou sedět ve…

icon Důvěřuj, ale prověřuj

4.10.2004 

Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada zaměstnavatelů však stále nepodniká ani základní protiopatření. Nedávný výzkum provedený finančními…

icon Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

4.10.2004 

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly součástí nákladů na úspěšné provozování obchodu podobně jako telefony nebo faxy. Komunita prodejců…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad pro kreativnější marketing

4.10.2004 

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak oživit marketingové snahy, ať již firma prodává výrobky, služby nebo obojí. - Hledejte druhou správnou odpověď. Najděte si…

icon Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

4.10.2004 

Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně kvalita. Některé organizace chápou kvalitu jako kvantitativní cvičení, které každých několik let…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník znamená rozdíl

1.10.2004 

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale omyl. Řada firem chybně investuje…

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček

1.10.2004 

Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…

Výpis 1068110695 z celkem 11105