Převažujícím obrazem úspěšného obchodníka je akční, extrovertní člověk s takříkajíc prořízlou hubou.…
LinkedIn byl navržen především jako nástroj pro získávání kontaktů, tzv. networking. A právě na tuto…
První dny v nové práci jsou klíčové pro to, aby si zaměstnanec udělal obrázek o svém zaměstnavateli.…
Dnes možná většina firem nemá žádný formální proces poskytování zpětné vazby neúspěšným uchazečům o…
Při selekci vhodných kandidátů na určitou pracovní pozici musí vždy příslušný HR manažer přemýšlet i…
Naprostá většina top manažerů disponuje vysokou emoční inteligencí (EI). Čím vyšší postavení ve…
Náboráři, kteří hledají nové zaměstnance pro své firmy nebo personální agentury, hojně zakládají…
Vystavit si na internet pracovní nabídku a čekat, až přijdou životopisy uchazečů, je jednoduché.…
Koučink je nejen populární, ale také velmi účinný nástroj osobního rozvoje. Není to však všelék,…