![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby…
Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově…
V minulém článku jsme si představili randomizované kontrolované studie (…
Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch…
K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních…
Žádný vnitřní etický kompas nebude vašim zaměstnancům nikdy zcela stačit.…
Příznivce Dana Arielyho a jeho knih Jak drahé je zdarma (nakladatelství…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci…
Manažer musí často přijímat těžká rozhodnutí. Kterou politiku nebo…
Váš šéf nebude rád, když delegujete vlastní práci směrem vzhůru nebo když…
Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe…
Jste manažer, nebo lídr? Proč si myslíte, že vás lidé poslouchají? Protože…