Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Základy efektivní e-mailové komunikace

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát…

Autorita nebo arogance?

icon Autorita nebo arogance?

Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při…

icon Time management pro spíkry

Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl…

Pět rad pro lepší časové plánování

icon Pět rad pro lepší časové plánování

Systematické plánování času neznamená nutně více práce, ale inteligentnější…

Jaké je to mít skutečnou dovolenou

icon Jaké je to mít skutečnou dovolenou

Pokud se manažeři chtějí po dovolené vrátit do práce a mít prázdnou e-…

Pravidla prvního setkání

icon Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už…

Jak inspirovat tým

icon Jak inspirovat tým

V jednom svém díle pokládá řecký filosof Platón otázku: Kdyby vás prsten…

Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

icon Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se…

Nedělejte cizího

icon Nedělejte cizího

Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…

Toho nového nešetřete

icon Toho nového nešetřete

Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

icon Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…

Pozor na slova

icon Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…

Vedení je umění

icon Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

Výpis 56435655 z celkem 6611