![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Článek vymezuje dvě základní situace, které v obchodním světě zvedají manažerům krevní tlak první z nich je dodavatel, který nevykonal dobře svoji práci a nechce z…
Někteří lidé spatřují v podnikové personální politice a pravidlech znamení…
Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti…
Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou…
Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje…
Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými…
Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…
Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…
Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…
Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky…
Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…
Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…
Uložit úkol či rozdělit práci nebývá tak choulostivou otázkou jako…