Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak komunikovat s lidmi, kteří vás opravdu "štvou".

Článek vymezuje dvě základní situace, které v obchodním světě zvedají manažerům krevní tlak první z nich je dodavatel, který nevykonal dobře svoji práci a nechce z…

Jasná pravidla pomáhají vyhnout se problémům

icon Jasná pravidla pomáhají vyhnout se problémům

Někteří lidé spatřují v podnikové personální politice a pravidlech znamení…

Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

icon Jak získat podporu strategického plánu ze strany zaměstnanců

Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti…

Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou…

Nezáleží na velikosti, ale na etice

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje…

Řešení konfliktů mezi členy týmu

icon Řešení konfliktů mezi členy týmu

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými…

Morálka je klíčem k úspěchu podniku

icon Morálka je klíčem k úspěchu podniku

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…

Řekněte přesně to, co jste chtěli

icon Řekněte přesně to, co jste chtěli

Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…

Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

icon Vyhodnocování úrovně podpory rozhodování (BI)

Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…

Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

icon Ovlivňování výkonnosti zaměstnanců

Schopní manažeři vědí, že plánovaných výsledků se dá dosáhnout pouze díky…

Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

icon Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

icon Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

icon Přidělování úkolů - dobré mravy se vyplatí

Uložit úkol či rozdělit práci nebývá tak choulostivou otázkou jako…

Výpis 63066318 z celkem 6646