![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého (ne)etického chování věří, že se chovali etičtěji, než tomu…
Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností.…
Zaměstnancůmčasto ztěžuje život na pracovišti nutnost pracovat s…
Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace,…
V dnešní době se břímě měnit svět často ponechává na podnikatelích.…
Nábor talentů v oblasti IT je stále obtížnější. Ukazuje se ale, že v řadě…
Zaměstnanci často pracují za cílem povýšení a zlepšení svého platu. Někdo…
Nejvíce počítačových expertů v poměru k celkovému počtu zaměstnanců má mezi…
Když zaměstnanec nastoupí do nového zaměstnání, nejprveposlouchá a učí se…
Ředitelé lidských zdrojů nejsou spokojeni s efektivitou svých oddělení ve…
Firmy již celé roky tiší hlad po informacích o zákaznících, konkurentech,…
Dvě třetiny uchazečů o zaměstnání, kteří absolvovali přijímací pohovor,…
Prodejci a ostatní marketingoví pracovníci, kteří působí vIT průmyslu, čelí…