![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále není samozřejmostí, často bývá jen tzv. nutným zlem. Přiblížení…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy -…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11.…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z…
Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit…
Následují vás ostatní, když je chcete vést? Většina manažerů odpoví kladně.…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často…
Podnikové intranety jsou dnes již důležitou součástí většiny společností.…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…
Implementace systému správy znalostí může být velmi složitá, bez ohledu na…