![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje důvody pro zavádění KM, přes počátky a vývoj správy znalostí a rozdíl mezi daty, informacemi a…
Princip outsourcingu je jednoduchý: určitá společnost si vybere firmu,…
V poslední době se začala většina firem vydávat cestou co nejvolnějších…
Nepotvrzené pomluvy či zvěsti o nejrůznějších pohromách hrozících podniku (…
Nejlepší pracovní setkání a porady mají pozitivní vliv na své účastníky…
Po létech rozvoje a vysokých investic nyní pociťuje mnoho společností tlak…
Lidé mají přirozenou potřebu komunikovat a vytvářet vztahy. Z této potřeby…
Úkolem vůdců je lidem nejenom velet, ale také je učit, budovat jejich…
Strategické plánovací setkání či porada je příležitostí, kdy mohou manažeři…
Okamžité posílání zpráv neboli Instant Messaging v sobě spojuje…
Ačkoli na trhu s informačními technologiemi se toho moc neděje, rozhodně to…
Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí.…