Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Správa znalostí: praktický katalyzátor inovací

Všechno již bylo vynalezeno a nic nového nelze objevit. Tento poměrně známý citát amerického patentového úřadu z roku 1899 sice zní jako vtip, ale v kontextu dnešní…

Stanovování cen je čím dál větší problém

icon Stanovování cen je čím dál větší problém

V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního…

Koncepty a složky E-Managementu

icon Koncepty a složky E-Managementu

V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i…

Rozšiřování podnikových znalostí - zájmové komunity

icon Rozšiřování podnikových znalostí - zájmové komunity

Mnoho firem se nyní potýká s velkým problémem. Investovaly značné množství…

Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

icon Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí…

Kvalitní manažeři nepadají z nebe

icon Kvalitní manažeři nepadají z nebe

Dobrým manažerem se člověk nestane jen proto, že byl čerstvě povýšen. Musí…

Povzbuďte svůj mozek!

icon Povzbuďte svůj mozek!

Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů…

Profesionálem za pomoci týmu

icon Profesionálem za pomoci týmu

Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na…

Znalostní audit: lidé v centru pozornosti

icon Znalostní audit: lidé v centru pozornosti

Znalostní audit (zvaný též K-Audit) by měl být vždy první a hlavní fází…

Networking jako metoda osobního rozvoje

icon Networking jako metoda osobního rozvoje

Článek je shrnutím knihy Effective Networking for…

Od celoživotního zaměstnání k celoživotnímu vzdělávání

icon Od celoživotního zaměstnání k celoživotnímu vzdělávání

Tradiční organizace slibovaly svým zaměstnancům závratnou kariéru, pokud…

Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

icon Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy,…

Mezipodniková fúze - přes nejistotu k úspěchu

icon Mezipodniková fúze - přes nejistotu k úspěchu

Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období…

Výpis 34203432 z celkem 3852