Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Tipy pro uchazeče o zaměstnání

Čistě kvantitativní přístup při náboru zaměstnanců, jaký byl patrný na počátku internetové euforie, již patří minulosti. Do nynějších vzrůstajících podniků jsou…

Loajalita není jen obchodní strategie

icon Loajalita není jen obchodní strategie

Loajalita je aktuální otázkou v každé době. V…

Povolání - správce znalostí

icon Povolání - správce znalostí

Zavedení Knowledge Managementu vytváří nové pracovní příležitosti. Je…

Již lovci mamutů byli správci znalostí

icon Již lovci mamutů byli správci znalostí

Koncept správy znalostí funguje již od nepaměti. První…

Správa znalostí: praktický katalyzátor inovací

icon Správa znalostí: praktický katalyzátor inovací

Všechno již bylo vynalezeno a nic nového nelze objevit. Tento poměrně známý…

Stanovování cen je čím dál větší problém

icon Stanovování cen je čím dál větší problém

V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního…

Koncepty a složky E-Managementu

icon Koncepty a složky E-Managementu

V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i…

Rozšiřování podnikových znalostí - zájmové komunity

icon Rozšiřování podnikových znalostí - zájmové komunity

Mnoho firem se nyní potýká s velkým problémem. Investovaly značné množství…

Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

icon Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí…

Profesionálem za pomoci týmu

icon Profesionálem za pomoci týmu

Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na…

Povzbuďte svůj mozek!

icon Povzbuďte svůj mozek!

Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů…

Kvalitní manažeři nepadají z nebe

icon Kvalitní manažeři nepadají z nebe

Dobrým manažerem se člověk nestane jen proto, že byl čerstvě povýšen. Musí…

Znalostní audit: lidé v centru pozornosti

icon Znalostní audit: lidé v centru pozornosti

Znalostní audit (zvaný též K-Audit) by měl být vždy první a hlavní fází…

Výpis 34203432 z celkem 3856