| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na kobereček. Ve firemní praxi však pravidelná hodnocení zaměstnanců…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…